Haary x draco
Po raz pierwszy będę miał robione w samochodzie zestaw 3-way i puszczamy go aktywnie. Zdecydowałem, że 16tki (jeszcze nie wiem jakie) będą napędzane DLS A2, natomiast nie wiem jaki wzmak dobrać na tweetry UR1 i średnice CDM 54. Chcę żeby to była 4-kanałówka... moje propozycje to u-Dimension ProX 420.4 albo DLS A4 (tylko cena jest nie za fajna). Można wogóle porywywać te wzmacniacze?
Jeśli macie jakieś ciekawe propozycje to walcie, bo zupełnie nie mam doświadczenia w tym temacie. Samochód to Lexus IS 220d z oryginalną jednostką sterującą. Reszta sprzetu to procek Alpine PXA-H701 (jeszcze nie kupiony), sub to na razie JL 10W6 V2 zasilany będzie DLS A6, a w przyszłości chce przejśc na 2 subki 8" z 3 way jest tak ze jak dasz piece z innej parafii to zaczynaja sie dziac cuda. Jak masz juz 2 dls'y to ja bym wziol 3. Jest jeszcze inna opcja - kolejna A2 i podzial pasywny miedzy kopolka a tweeterem i w brew pozorom to nie jest glupie. ta inna opcja podoba mi sie najbardziej :) No dobra a czemu taka opcja jest lepszym rozwiązaniem o full active ?? Bardzo chętnie posłycham wyjaśnienia, bo 2 kanały zawsze tańsze od 4 ;] (tej samej klasy) Wiesz to taki stary temat - stary jak Świat. Wyższość aktywnego podziału nad pasywnym i odwrotnie. Jedno nie podlega żadnej dyskusji - aktywnie jest o wiele szybciej i prościej. Czy lepiej - to zależy jakich komponentów się używa. Cytat: to zależy jakich komponentów się używa. A czy te elementy które wymieniłem można uznać za dobre, czy te dobre zaczynają się (i kończą) na poziomie F1 Status... ? Zależy o którym F1 mówimy. Przy okazji prześledź wyniki z poszczególnych zawodów - będziesz miał odpowiedź czy różnica w cenie jest adekwatna do różnicy w dźwięku. Póki co pisałeś o wzmacniaczach więc tego się trzymajmy. Jeżeli masz A6 i A2 no to bądź już konsekwentny. A czy wybierzesz podział aktywny czy pasywny to już Twoja sprawa.
|
Podobne
|