ďťż

STEG K2.01 + K2.02 > jaki kondensator?

Haary x draco
witam
zastanawiam sie jaki kondensator zakupic pod instalacje z tymi pradozernymi piecykami?
jakis elektrolit 3F czy moze juz hybryde 5F ktora nawiasem mowiac jest 2-razy drozsza od elektrolitu.
K2.01 bedzie gral na 2x105RMS @4ohm
K2.02 na 1x1110RMS @2ohm ale pedzac RE SE10 bedzie pewnie skrecony na jakies 1/2 gaina

przerabial juz ktos moze ten temat ze Stegami?

a moze z innej strony do tematu podejsc i zamiast kondzia zainstalowac Aku żelowy?
jezeli to lepsze wyjscie to jakie parametry powinien on posiadac?


myślę,że zwykły 3f powinien starczyć,mniej więcej daje się 1F na 500wat
Proponuję BOSS'a z Allegro - 35F za jedyne 520zł ;P

A tak na serio - nie patrz za bardzo na wartości, kup dobry markowy kondensator 1F i w zupełności styknie.

[ Dodano: 2009-07-09, 11:38 ]
myślę,że zwykły 3f powinien starczyć,mniej więcej daje się 1F na 500wat

A są jakieś niezwykłe? Może bym sobie kupił bo mam tylko zwykłego Braxa 0,5F
W kondku bardziej od pojemności liczy się szybkość z jaką on odda nagromadzony ładunek .

Dlatego lepiej jest kupić markowy kondensator 0.5 lub 1 F niż 3F firmy xxx które i tak się nadadzą psu na budę .

Kondensator nie jest antidotum na brak V.....


Kondensator nie jest antidotum na brak V.....

dokladnie dlatego teraz zmieniam zasilanie z 20mm^2 na 50mm^2 (znowu dłubanie ).
Kondensator nie jest antidotum na brak V.....

dokladnie dlatego teraz zmieniam zasilanie z 20mm^2 na 50mm^2 (znowu dłubanie :-P ).

A czemu zmieniasz i jakie masz objawy tego że przekrój masz za mały??
Ja mam + i - od akku 35mm^2 i ani myślę o zmianie, nawet jak kolejne dwa piece dołożę...
Kondensator nie jest antidotum na brak V.....

dokladnie dlatego teraz zmieniam zasilanie z 20mm^2 na 50mm^2 (znowu dłubanie ).

A czemu zmieniasz i jakie masz objawy tego że przekrój masz za mały??
Ja mam + i - od akku 35mm^2 i ani myślę o zmianie, nawet jak kolejne dwa piece dołożę...

Bede chciał zrobic porządek z kablami bo obecnie mam lekki bałagan.
Po lewej stronie w Avensisie T25 jest akumulator, natomiast kable mam puszczone nastepujaco:
Lewa strona (progiem) - RCA z remotka i Kable głosnikowe przodu z lewego skrzydła
Prawa strona (progiem) - Zasilajacy tylko "+" 20mm^2 i kable głosnikowe z prawego skrzydla
Bagaznik - masa 20mm^2 (ze sruby)

w bagazniku mam bałagan ze wzgledu na to ze mam troche za krotkie kable glosnikowe wiec znowu sie przecinaja i zasilanie poszlo na lewa strone a RCA z głosnikowymi na prawa stroną. Słysze delikatny swist z alternatora jak wkrecam sie na obroty, juz kombinowałem z masa przy radiu ale nie pomogło, dodatkowo "-" mam ze sruby z bagaznika.

Wjechał nowy wzmacniacz DCX1000.4 (100A bezpiczenik) na razie zasila wszystko przod 2 kanaly i mostek sub. Pozniej mam zamiar puscic przod w bi-ampingu z DCX'a a suba RE Audio SE-10D2 zasilic czyms oddzielnym.

Takze jak widzisz oprocz zrobienia porzadku z kablami i puszczeniu 1,5mm^2 do bagaznika od tweeter'a (przygotowanie do bi-amp) wole puscic grubsze kable, niz za chwile znowu rozbierac cale auto bo koncepcja sie zmieni .Przy 50mm^2 puszczonych + i - z aku bede mial swiety spokoj i mozliwe ze zaklocenia zniknal. Dodatkowo chce zwrotnice od glosników przeniesc do bagaznika z drzwi (zeby ich ciagle nie rozkrecac jak chce sie do nich dostac) no i w kole zapasowym chce zrobic mala zabudowe na kondesator, DCX'a i zwrotnice. Avensis to długie auto i kabla zasilajacego praktycznie na sam koniec bagaznika pojdzie mi z ok. 5-5,5m. Dlatego tak "w skrocie" położę 50mm^2 (chciałem 35mm^2) ale doradzono mi ze roznica nie wielka miedzy nimi a poza tym mnostwo koncowek, reduktorów itp. robia wiecej pod 50mm^2 to zdecydowałem sie na taki przekroj.
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Haary x draco