ďťż
Haary x draco
Witam, dość dawno załozyłem sobie sprzet caraudio w lanosie.
1. Radio : Pioneer deh6900ib 2. Głośniki przód : Helix Blue Dk 62 3. Głośnik tył : PowerBass 25 cm 4. Wzmacniacz : Monacor CarPower HPB-604 ( podłączony przód i tył) I mam prawie od samego poczatku taki problem iz jak odpalam auto to w głosnikach strasznie mi jakis ciągły sygnał brzęczy. Jak dodaje gazu to ten sygnał rowno z gazem nabiera pędu , ogolnie strasznie to jest drazniace bo zeby nie slyszec tego tak w miare musze strasznie głosno muzyki słuchać. Kable są poprowadzone przez auto po obu stronach tak zeby sie w razie W nie gryzły, ten kto sie zna wie o co kaman. ogólnie były zakładane przeróżne filtry i nic dalej jest ten przeklety dzwięk. i tez były wymieniane tak samo radio i inne sprzety i nic nie wskazało usterki :( Byłem u mechanika w sprawie alternatora bo poszły podejżenia na niego ale okazał sie altenrator byc sprawnym i dalej stoje w miejscu i nie wiem co jest grane. Ogółnie mam tego juz dość bo sa sprzęt mało nie dałem i teraz tylko dokładam ciagle do tego PROSIŁ BYM o pomoc jakiegos fachowca ponieważ ja jestem kompletnie zielony :( Pozdrawiam Dominik A mase do wzmacniacza masz poprowadzoną od akumulatora czy pociągnientą z obudowy ??? czesto własnie to jest winą buczenia - poiagnij mase od akusia i problem najprawdopodobnie zniknie :) Pozdrawiam Wystarczyło przejrzeć nawet nie archiwum a pierwszą stronę forum. Jest taki temat gdzie masz możliwości i rozwiązania podane jak na tacy: Kliknij sobie. Mojemu kolesiowi pomogło owinięcie kabli sygnałowych(są niskiej jakości) folią aluminiową. Ja mam taki problem ze jak mam wlaczony wzmacniacz i jak chce wlaczyc radio to jest takie uderzenie z tuby . jak pierwsze wlacze radio a pożniej wzmaka to tego nie ma. jak uwazacie co to może być. Strasznie mnie to denerwuje HELP ile kosztowaly Cie kable w tym zestawie? jakies 200 zł mrbino, i tu moze byc problem - moze masz lipny interkonekt i tyle za mało za kable, ludzie to nie ma grac na zlotach tylko dla mnie a z tego co wiem dobrej firmy mam te kable.. moim zdaniem chodzi gdzies o mase, chyba ze o to Ci chodzi z tymi kblami bo nie wiem nie znamsie na tych sprawach... to sa moje przypuszczenia dlatego pytam TU .. Martinez, napisal Ci: "A mase do wzmacniacza masz poprowadzoną od akumulatora czy pociągnientą z obudowy ??? czesto własnie to jest winą buczenia - poiagnij mase od akusia i problem najprawdopodobnie zniknie :) ", a Ty nawet nie odpowiedziales na pytanie... wg mnie to albo interkonekt kiepskiej jakosci, albo niepodpiecie masy do aku mrbino, uwazasz ze masz dobre kable, swietnie - pojecie wzgledne... jako laik moge stwierdzic po cenie ze kupiles kit pod wzmaka, moze byc to dobrej firmy, np Dietz`a - ale... z tego co widzialem w zestawach to kabel masy masz jedynie metrowy, wiec jestes zmuszony do podpiecia go do budy, a druga sprawa to interkonekt - jak to mi kiedys Nexus powiedzial: na interkonektach z zestawow mozna jedynie suszyc pranie, bo do niczego innego ten kabel nie nadaje sie ;) to nie chodzi o to zeby grac na zlotkach, dobre kable kupujesz po to zeby wyeleminowac zaklocenia. hej wiem o co ci chodzi... no ale jakie kable mam to ci powiem jutro... no i zestaw to nie był zaden kabli ... jutro jade po auto bo dzwonili do mnie z CA i powiedzieli ze zaozyli jakies filtry jeden za 80 zł a 2 za 40 , nie wiem co to za filtry ale podobno pomogły po załozeniu ..noo zobaczymy jutro napisze cos wiecej jak to wyglada i co to za metode zastosowali.. pzdr Fleishmachine, Witam... sory że wtrące sie do rozmowy ale czy wiesz jak sie oblicza srenice kabli na których pisze Ga...6ga...8ga...dodam ze są to kabelki do zasilania? rafael_2013, u anglikow zauwazylem oznaczenie srednicy w gauge... do tego dlugosc w stopach... za chwile lookne, moze obczaje jak to sie oblicza. rafael_2013, amerykanskie oznaczenie srednicy kabli to AWG ( american wire gauge ), mysle ze oznaczenie ga to jest wlasnie AWG - tabele znajdziesz tutaj : http://www.engineeringtoo...uge-d_731.html, tylko dziwi mnie troche fakt, ze na angielskim ebay`u sprzedaje sie kit`y pod wzmaka z kablami zasilajacymi o przekroju 10 AWG 5.26mm^2 - moze ja cos przekrecilem ?!? Fleishmachine, witam... jednym słowem kupa z kaszą te kable...muszę pojechać do zakładu c/a wtedy oni mi powiedzą czy trzeba je zmieniac czy mogą być. Dzieki za pomoc. pOzdro Z wRoCka! no i lipa nic nie zrobili :( te filtry co zalozyli tylko gdzies o 50% likwidowaly ten dzwiek wiec ich nie brałem ogolnie jestem zdenerwowany na maxa ;/ mozecie mi porazić jakie kombinacje z ta masa zastosować bo mysle ze chodzi tu o mase.. mrbino, nie dales znac skad masz poprowadzona mase do wzmaka - z karoserii czy z aku? druga rzecz - jaki masz interkonekt? Wyciągnij radio, weź do ręki miernik. Ustaw miernik na badanie przewodów - piszczenie . Jedną końcówką dotknij masy radia (obudowy) a drugą końcówką dotknij masy każdego z gniazd RCA - wyjść na wzmacniacz. Powinno być zwarcie - czyli sygnał dźwiękowy. Jeśli go nie ma - to przyczyną jest radio i jego uszkodzenie witam, mase mam prawdopodobnie z karoseri gdzies bo do aku mam jeden kabel poprowadzony zasilajacy..myśle raczej .. co do radia jest ono raczej sprawne bo było sprawdzane na innym... nowym z przypadkow jakie widzialem na forum ( bo osobiscie nie odczulem siania na moim systemie ) sa trzy opcje: 1. poprowadzisz mase do wzmaka od aku i bedzie ok ( jest to opisane na forum ). jesli sam bedziesz ciagnal mase do wzmaka to pamietaj by byl takiej samej srednicy co kabel pradowy. 2. zmienisz interkonekt, badz pobawisz sie tym co masz i bedzie ok ( jest to opisane na forum ) 3. malo prawdopodobne, ale jednak: wzmak moze byc uwalony ( tez to jest na forum ) ok czyli w gre wchodza 2 pierwsze punkty bo wzmak był sprawdzany.... poszukan na forum opisu i bede działał pzdr i dzieki no w koncu pomyslales o szukaniu ;) Na pierwszy punkt poszukaj spokojnie, a na drugi punkt juz kolega Rooski pomogl Ci na poczatku i zapodal link`a. Powodzenia!
|
Podobne
|