ďťż
Haary x draco
Witam.
Posiadam radio Pioneer DEX P99, DLS A5, A2, XETEC P 6.5 Od kilku miesięcy kombinuje z tą korekcją, i szczerze powiedziawszy dzwięk jest do kitu. Na tysiące różnych sposobów ustawiałem te opóźnienia i efektu niema. tzn. sam efekt odsłuchu w centrum sceny jest, ale nic poza tym. Czytałem że dzwięk z korekcją traci finezję i muzykalność (w pewnym stopniu) ale aż tak? Jak mam czasy wyłączone to wszystko git. Jest miło, z przestrzenią i głębią, ale bez wokalisty przede mną. Jak włączę czasy to wokalistę mam przed sobą ale reszta się zlewa, a dzwięki po bokach sceny(przy słupkach) słychać sporadycznie (nie ma mowy żeby dzwięk wyszedł poza słupek). A może ja tego nie potrafię ustawić. I jescze jedno pytanko. Opóźniona powinna być lewa strona (od kierowcy) czy tak? Technik jest wiele - można opóźniać obydwa kanały na raz, można tylko jeden, w zależności od producenta będzie to albo kanał lewy albo prawy. W Pionie o ile mnie pamięć nie myli są cm i opóźnia się kanał lewy - pasażera. Najprostszą formułą jest odległość od prawego głośnika do twojej głowy minus odległość od lewego głośnika do twojej głowy. Ale to czysta teoria - i musisz ustawić to na słuch. Poza tym środek sceny nie ma być przed tobą tylko po środku pomiędzy skrajną lewą, a skrajną prawą pozycją. Czyli mówiąc w skrócie jeżeli z prawej dźwięk kończy się na słupku, z lewej też to środek sceny ma być po środku deski. Twój problem może również wynikać ze złego ustawienia głośników wysokotonowych - nawet z włączoną korekcją czasu może nie udać się ustawić odpowiedniej głębokości, wysokości i odległości od sceny. Próbuj !! Bo brzmienie nie tylko z korekcji czasu się składa. Oprócz samych głównych komponentów Istnieje jeszcze takie coś jak zwrotnice, wpływ wzajemnego względem siebie rozmieszczenia głośników, a co za tym idzie również różne przebiegi fazowe, którym czasami korekcja czasu do końca nie może podołać lub zamula ogólny obraz. Przeważnie opóźnia się to co jest bliżej ucha. echnik jest wiele - można opóźniać obydwa kanały na raz, można tylko jeden, w zależności od producenta będzie to albo kanał lewy albo prawy. W Pionie o ile mnie pamięć nie myli są cm i opóźnia się kanał lewy - pasażera. Próbuj !! akurat w tu opóźnia sie PRAWĄ stronę czyli pasażera :) bo tak to trochę sie wyklucza jedno z drugim :) kilka pytań: 1. zwrotki sa pasywnie czy idzie to aktywnie z pionka ?? 2. znasz zasady sceny i pozycji odsłuchu ?? pzdr.Łukasz akurat w tu opóźnia sie PRAWĄ stronę czyli pasażera :) bo tak to trochę sie wyklucza jedno z drugim :) Masz rację przejęzyczyłem się. Wynika to z tego, że w Pioneer wbijasz czas w prawy głośnik - pasażera mimo, że faktycznie opóźniasz lewy głośnik - kierowcy. 2. znasz zasady sceny i pozycji odsłuchu ?? Ja nie znam - dawaj ;-) echnik jest wiele - można opóźniać obydwa kanały na raz, można tylko jeden, w zależności od producenta będzie to albo kanał lewy albo prawy. W Pionie o ile mnie pamięć nie myli są cm i opóźnia się kanał lewy - pasażera. Próbuj !! akurat w tu opóźnia sie PRAWĄ stronę czyli pasażera :) bo tak to trochę sie wyklucza jedno z drugim :) Chyba dzisiaj Wy obaj coś nie teges z tymi opóźnieniaqmi, bo uparcie zawzięliście się na to opóżnianie kanału z natury już i tak spóźnionego (prawego). Panowie - to że w jednym sprzęcie wklepuje się większą cyfre dla prawego kanału a w innym sprzęcie większą dla lewego, jeszcze nie oznacza że ten kanał jest bardziej opóźniany. Wszystko zależy od tego co ta cyfra ma oznaczać - odległość (cm) czy też czas (ms). Prześpijcie się z tym tematem odrobinę. ;) Chyba dzisiaj Wy obaj coś nie teges z tymi opóźnieniaqmi, bo uparcie zawzięliście się na to opóżnianie kanału z natury już i tak spóźnionego (prawego). Panowie - to że w jednym sprzęcie wklepuje się większą cyfre dla prawego kanału a w innym sprzęcie większą dla lewego, jeszcze nie oznacza że ten kanał jest bardziej opóźniany. Wszystko zależy od tego co ta cyfra ma oznaczać - odległość (cm) czy też czas (ms). Prześpijcie się z tym tematem odrobinę. ;) Ja napisałem dobrze tylko się przejęzyczyłem ... Mam nadzieję, że to nie zamyka mojej drogi do Hammerite Team ... Ja napisałem dobrze tylko się przejęzyczyłem ... Mam nadzieję, że to nie zamyka mojej drogi do Hammerite Team ... H.Team przyspieszył - po dłuższym okresie leżakowania w celu wstępnego ułożenia się sprzętu (tak dla pewności), od ponad tygodnia fura znowu w drobnych strzępach i chyba za kilka dni popłynie pierwsza nuta. No nie ma mowy ... Opel ... nuta ... HTeam ... szok ... strach ... niepewność ... choć pewnie dla pewności poczekasz jeszcze 2 lata ... ;-) No nie ma mowy ... Opel ... nuta ... HTeam ... szok ... strach ... niepewność ... choć pewnie dla pewności poczekasz jeszcze 2 lata ... ;-) Nie ma takiej opcji. Zawziąłem się na ostro. Nie ma takiej opcji. Zawziąłem się na ostro. ukatrupic zdrajce !!!!!!!! ukatrupic zdrajce !!!!!!!! Może byś wziął przykład ze "starszego" kolegi ... ;-) Jurku wiem o co chodzi napisalem tak jak napisalem zeby uniknąć pytań pt. "to jak to ustawić w radiu" :) Hippek mowiles ze czytales regulamin tam jest to opisane :p pzdr. Łukasz Może byś wziął przykład ze "starszego" kolegi ... ;-) no co ty ?? tyle farby kupilem... poczekam dla pewnosci az stringer ukonczy ;-) Cytat: 1. zwrotki sa pasywnie czy idzie to aktywnie z pionka ?? 2. znasz zasady sceny i pozycji odsłuchu ?? System jest czysto aktywny. Nie ma żadnych zwrotek Zwrotki orginalne posiadam, ale leżą na pólce. Odłączyłem ich kiedyś z ciekawości zobaczyć jak to zagra aktywnie. I szczęka mi opadła jak to zrobiłem - o wiele, wiele lepiej zagrało. I tak pozostało do dziś. Swoją drogą - dają takie kiepskie zwrotki do przecież całkiem niezłych głośników. wiesz w pasywce jest za duzo czynników zeby dalo sie zrobic dobra uniwersalna zwreotke dopasowana do kazdego auta to jest poprostu fizycznie nie mozliwe :) to co masz w standardzie to podstawa zeby system zagrał. :) skoro masz full aktyw z radia to korekcje trzeba zrobic oddzielnie na wysokotonowce i wooferze. korygujesz to na prawej stronie. pzdr. Łukasz
|
Podobne
|