ďťż
Haary x draco
Witam! Zakupilem we wrzesniu 2008 w/w glosniki u dystrybutora w UK. Do niedawna lezalu w pudle, bo jezdzilem z inna para. Przedwczoraj je podlaczylem ale jeden z wooferow "pyrka". Poczatkowo myslalem ze to rezonans, ale glosnik robi to samo w roznych drzwiach i zestawieniach. Przy blizszych ogledzinach zauwazylem ze pomiedzy membrana a korektorem fazy, szpary maja rozna szerokosc. Wyglada to jakby membrana zostala krzywo wklejona. Membrana nawet przy lekkim poruszaniu reka wydaje dzwieki...takie chromolenie jakby cos o cos tarlo (cewka??). Nie mam pojecia co dalej z tym zrobic bo raczej gwarancji juz nie mam. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ze glosniki lezaly w pudelku ponad rok. Moze zwrocic sie do dystrybutora lub producenta. Moim zdaniem wyglada to na blad fabryczny i chyba kazdy nawet z samego Focala stwierdzilby to samo. Tylko czy wymienia woofer? Moze ktos mial podobna sytuacje i moze mi cos podpowiedziec. Pozdrawiam
moze podruby mialem podobny problem kupilem na ebayu uk sprawdz nr seryjny u dystrybutora Glosniki są oryginalne, zakupione u dealera. Niestety dealer nic z tym nie zrobi bo zasłania się roczna gwarancja i w sumie ma pewnie racje. Pozostaje mi napisać prosto do Focala. Jeżeli szanują dobro klienta to może chociaż spojrza na te glosniki. a tak przy okazji czy w UE nie ma obowiazku udzielania 24 miesiecznej gwarancji ? Nie spotkałem się z czymś takim szczerze mówiąc. Wszystkie sklepy dają rok na większość towarów i to nie tylko w UK. Jeżeli nie kupowałeś na firmę, możesz się powołać na nie zgodność z umową, w takim wypadku masz 24 miesiące gwarancji, tylko musiałbyś odszukać odpowiedni przepis unijny, bądź w angielskim prawie. Nie wiem czy jest jakiś rzecznik praw konsumenta, który pomoga w zakupach międzynarodowych. ja ostatnio doznalem wlasnie szoku w sklepie z butami gdzie dali mi 24 miesiace gwarancji co prawda sami sie z tego smiali ale stwierdzili ze to wymog UE i nie bez kozery dilerzy roznych marek samochodow musieli po wejsciu Polski do UE dac gwarancje na min 2 lata mysle ze cos w tym jest a na koniec zostaje Ci korespondencja z Focalem to ze jakis tam sklepik CA w PL leci se w gumy to jeszcze nie koniec swiata mysle ze producent podejdzie zupelnie inaczej tym bardziej ze to jakas wada fabryczna Focal to pewnie zleje, bo to nie producent ma obowiązek udzielania 24 miesięcznej gwarancji, tylko sprzedawca. Po za tym jak im udowodnisz, że to wada fabryczna, ale próbować zawsze można to nic nie boli. ja mysle ze producent z renoma tego tak nie zleje mi kiedys elektorlux wymienil za free lodowke rok po uplywie gwarancji jak walnal agregat i napisal list powolujac sie na dobry wizerunek marki ja mysle ze producent z renoma tego tak nie zleje mi kiedys elektorlux wymienil za free lodowke rok po uplywie gwarancji jak walnal agregat i napisal list powolujac sie na dobry wizerunek marki Na to własnie liczę. Napisze do nich i zobaczę czy coś poradzą. Wydaje mi się ze ta firma dba o wizerunek. No ale realia wiadomo Na to własnie liczę. Napisze do nich i zobaczę czy coś poradzą. Wydaje mi się ze ta firma dba o wizerunek. No ale realia wiadomo oby lepiej traktowali klienta niż Soundstream ... życzę powodzenia w pozytywnym rozpatrzeniu sprawy :) Polecam kontakt z rzecznikiem praw konsumenta, oczywiście jeśli kupiłeś głośniki prywatnie, a nie na firmę: KONTAKT Nie wiem czy doradzą w sprawach regulacji unijnych, ale powinni, w końcu do niej należymy!
|
Podobne
|