ďťż
Haary x draco
Philips TUNER List 22DC259/62P i tuba Fly 1000w
Ostatnio zmieniłem samochod i przełożylem sprzet ze starego. Problem w tym że fabryczny całkem niezle sobie radził tylko ma jedna wade , brak pre-out. Chce włozyć fabryczne z tego wzgledu że ma podpiecie na pilota, ekranik na desce rozdzielczej i zmieniarke. Na starym sprzecie tube z wmontowanym wzmacniaczem podłaczałem dwiema wiązkami kabla (pre-out) i jednym cieniutkim kabelkiem. Znalazłem na pewnej stronce opis jak dorobić wyjścia liniowe w radiu Link. Z opisu wynika że można sie podpiąć przed wzmacniaczw radiu. Niestety nie jestem elektronikiem i nie wszystko jest dla mnie takie proste. Rozebrałem swoje radyjko, znalazłem kondensator ten koło końcowki mocy [16V 4700uf VZ(M)] . Nie jestem pewien która scieżka jest wejsciowa a która wyjściowa od tego kondensatorka. (1) Która nóżke wybrać minus czy plus? I w końcu gdzie podpiąć mase dorobionego pre-out. (2) Czy strzał z podpieciem go pod którykolwiek ujemny kabelek glośnikow jest właściwy? I chyba ostatnie pytanko, (3) gdzie podpiąć ten cieniutki kabelek dochodzący do tuby? Prosze pomóżcie. zapytaj na elektroda.pl tam nawet z safari beckera mexico zrobią, ja az takiej wiedzy nie posiadam. jak FLY to chyba do samolotu tuba? Może być i do samolotu, jednak biorąc pod uwage muche koło logo chyba nie o to chodzi :) A kożystając z okazji może jest ktoś kto sie na tym zna i dorobi mi to wyjście, (blisko krakowa) nie chce sam spaprać.
|
Podobne
|