ďťż

Fabryczne radio, jak podłączyć tube

Haary x draco
Philips TUNER List 22DC259/62P i tuba Fly 1000w
Ostatnio zmieniłem samochod i przełożylem sprzet ze starego. Problem w tym że
fabryczny całkem niezle sobie radził tylko ma jedna wade , brak pre-out.
Chce włozyć fabryczne z tego wzgledu że ma podpiecie na pilota, ekranik
na desce rozdzielczej i zmieniarke. Na starym sprzecie tube z wmontowanym
wzmacniaczem podłaczałem dwiema wiązkami kabla (pre-out) i jednym
cieniutkim kabelkiem. Znalazłem na pewnej stronce opis jak dorobić wyjścia
liniowe w radiu Link. Z opisu wynika że można sie podpiąć przed wzmacniaczw radiu. Niestety nie jestem elektronikiem i nie wszystko jest dla mnie takie proste.
Rozebrałem swoje radyjko, znalazłem kondensator ten koło
końcowki mocy [16V 4700uf VZ(M)] . Nie jestem pewien która scieżka
jest wejsciowa a która wyjściowa od tego kondensatorka. (1) Która nóżke
wybrać minus czy plus? I w końcu gdzie podpiąć mase dorobionego pre-out.
(2) Czy strzał z podpieciem go pod którykolwiek ujemny kabelek glośnikow
jest właściwy? I chyba ostatnie pytanko, (3) gdzie podpiąć ten cieniutki
kabelek dochodzący do tuby? Prosze pomóżcie.


zapytaj na elektroda.pl
tam nawet z safari beckera mexico zrobią, ja az takiej wiedzy nie posiadam.
jak FLY to chyba do samolotu tuba?
Może być i do samolotu, jednak biorąc pod uwage muche koło logo chyba nie o to chodzi :) A kożystając z okazji może jest ktoś kto sie na tym zna i dorobi mi to wyjście, (blisko krakowa) nie chce sam spaprać.
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Haary x draco