ďťż
Haary x draco
Ja miałem w poprzednim radiu, że w głośnikach był świst. Im wyzsze obroty tym głośniejszy i ostrzejszy świst... Prawie jak Turbo ale denerwowało.
Pojechałem do gościa od Audio i on mi powiedział: 1. ZAMONTOWAĆ TŁUMIK/REDUTKOR SZUMÓW 2. ZAMONTOWAĆ NOWE RADIO, KTÓRE MA TŁUMIK WBUDOWANY Dowiedz sie czy Twoje radio posiada ten tłumik/reduktor. Jeśli tak to popełniłeś błąd przy montarzu (pewnie pierdółka). Jeżeli nie ma tegu reduktora szumów to zamontuj go i powino być po sprawie. no co? - miał rację...... mi się też tak zrobiło w radiu po rajdzie rzemieślników i zaliczonych kilku dziurach Cytat: Prawie jak Turbo ale denerwowało pojechałem do gościa i zamontował mi nowy tłumik szumów - o tym że był to tłumik audio świadczy fakt iż w czasie montazu grała muzyczka w wrsztacie-wiec musiał byc ałdjo w temacie onym chodziło zapewne o filtr p/zakłóceniowy ale zamiast leczyć lepiej zapobiegać.. nawet nie myślałem by tak nazwać tłumik końcowy -tłumik szumów w zwiazku z topikiem .. tlumik szumow ma 3 kabelki jak dobrze kojarze +aku +radio i masa. 1 Trzeba podlączyc do + 2 kabelki z radia jezeli w instalacji radia mam 2 + ? 2 Bez masy pewnie nie dziala ten reduktor ? Zamontowalem i dalej mam swist przy wyzszych obrotach a na postoju nie . Moze problem z instalacją >? za blisko kable ? QR------- żaden tłumik szumów tylko filtr przeciwzakłóceniowy czy jak drewniana podłoga ci gnije to wymieniasz deski czy malujesz farbą by niebyło widac? to samo z autem ! pierwsze - sprawdzić stan szczotek w alternatorze - w nowych pojazdach zintegrowane są z regulatorem napięcia no ale kto by wydawał 50 czy wiecej złotych skoro jeszcze ładuje... drugie -przewody zapłonowe i świece w autach zasilanych lpg przewody WN powinny być oryginalne nówki a jeśli zamienniki to coroku wymieniamy na nowe . rozdzielacz zapłonu w układach mechanicznych - czyli palec rozdzielacza ,kopułka a czesto i podstawa .... dopiero potem montujemy filtry
|
Podobne
|