ďťż

Dylematy - Budowa Car Audio w Legacy STW spec B

Haary x draco
Witam serdecznie
Jako że nie długo stanę się szczęśliwym posiadaczem Subaru Legacy SpecB STW chciałbym zmodernizować instalację Audio w tym samochodzie.
Jako że z poprzedniego samochodu została znaczna ilość sprzętu, chciałbym się zapytać szanownych wyjadaczy co zostawić, co sprzedać i co dołożyć aby instalacja miała sens.
To co mam na dzień dzisiejszy to:
Genesis Mini Block
Genesis Four Chanell
Genesis DM 200
Focal K2 Power 33 KX - szt.2
Focal 6w2 - szt 2
Focal 3w2 - szt 2
Focal TN 47 - szt 2
Focal 130k - 2 komplety
Kondensatory IXOS - CA 250 ,CA 750 20V, CA750 20V
Kable RCA IXOS 340-500 szt -2 oraz RCA100-100 szt 2

Samochód przypłynie wyposażony w fabryczne Navi jednostka Kenwood + Garmin. Z tego co mi wiadomo niestety w tym roku fabryczne radio jest zintegrowane razem z panelem od klimatyzacji, czyli radio raczej zostanie chyba że importer wprowadził mnie w błąd. Myślałem o jakimś procesorze ale sam nie wiem czy ma sens montowania go jeśli prawdopodobnie radio nie ma wyjścia RCA. Problem kolejny to wygłuszenie drzwi, drzwi bez ramkowe które lubią się opuszczać - jakie wygłuszenie???

Co wy na to proszę o porady


Samochód przypłynie wyposażony w fabryczne Navi jednostka Kenwood + Garmin. Z tego co mi wiadomo niestety w tym roku fabryczne radio jest zintegrowane razem z panelem od klimatyzacji, czyli radio raczej zostanie chyba że importer wprowadził mnie w błąd. Myślałem o jakimś procesorze ale sam nie wiem czy ma sens montowania go jeśli prawdopodobnie radio nie ma wyjścia RCA. Problem kolejny to wygłuszenie drzwi, drzwi bez ramkowe które lubią się opuszczać - jakie wygłuszenie???

Co wy na to proszę o porady

Zacząłbym jednak od radia... Swego czasu przyglądałem się i Legacy ale wybrałem inaczej, między innymi dla tego, że miałem pisemną zgodę i promesę od serwisu co do przeróbki fabrycznego radia. Powiem Ci, że będzie to Twój główny problem i jaki sprzęt wrzucisz do samochodu w przypadku gdy zostawisz radio fabryczne nie będzie miało żadnego znaczenia. Proponuję zrobić szybkie rozeznanie w internecie - głównie strony amerykańskie i japońskie. Szukaj tak zwanych dash kit do modelu swojego samochodu, albo dobrego elektronika, który spędzi czas nad Twoim radiem. Wszystko da się zrobić na co przykład masz w moim samochodzie - wszystko działa jak ta lala pomimo, że kość i procesor od kompa pokładowego, klimy i innych dupreli znajdował się na płytce drukowanej będącej panelem radia fabrycznego. Zacznij od dogadania się z serwisem jeżeli kupujesz nowe auto, że przeróbka nie wpłynie na utratę gwarancji na samochód.
Co do serwisu problem z nimi ogromny odsyłam do wątku
http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=118371
Tam jeden z kolegów nie szedł w taką ingerencje zamontował radio 1 DIN bo było miejsce i pociągnął okablowanie, wszystko w profesjonalnym zakładzie Car Audio. Gdy tym się pochwalił importer cofnął gwarancje na CAŁE AUTO!!!. Szok, dla mnie to jakaś paranoja. Jeszcze z utratą gwarancji na elektrykę bym przebolał ale cały samochód ?? jakieś przegięcie.Wiem że z tym można iść na drogę sądową tylko po co mi problemy. Co do tego problemu mam nadzieję że z serwisem się dogadam.
Chciałem zamówić z radiem McIntosh-a ale niestety tylko na rynek Amerykański.
Jest znalazłem dash kit do samochodu
http://www.japanparts.com...&maker=&volkey=
jeden problem rozwiązany mam nadzieje

A co z resztą??


Jeżeli kupisz nowy panel od klimy - bo widzę, że nie jest on podłączony do wyświetlacza i płyty radia, zamontujesz radio niefabryczne przy pomocy przejściówek - bez cięcia kabelków, w drzwiach nie przetniesz kabli od fabrycznych głośników tylko zabezpieczysz je i schowasz pod tapicerkę, nie zmienisz klem, tylko dołożysz do nich konektor oczkowy z kablem do zasilania pieców itd. to możesz sobie poradzić z dealerem subaru. Zawsze mogą się przyczepić np. za wytłumienie drzwi itd. i zabrać gwarancję bo gwarancja nie jest obowiązkowa - jest dobrowolna. Obowiązkowa jest rękojmia i przy sprzedaży konsumenckiej - kupuje osoba fizyczna - wchodzisz na przepisy ustawy o sprzedaży konsumenckiej i odpowiedzialności sprzedawcy. Wszystko bierze w łeb kiedy kupujesz jako firma. Tak czy inaczej sytuacja jest dość prosta. Musisz pogadać z szefem serwisu i spytać go co możesz, a czego Ci nie wolno. Idealnie byłoby uzyskać ich zgodę na piśmie. Zawsze możesz wskazać, że Twoim autem zajmie się profesjonalna firma CA a nie będziesz grzebać sam w garażu z kolegami itd.
Nie ulega wątpliwości że nie będę robił tego sam, samochód powiężę firmie CA. A jak skonfigurowalibyście cały system? Głośniki wzmacniacze?
Panowie NIC :???:
Żadnych sugestii ???
Capricorn,spokojnie,ktos odpisze tylko tutaj chwile to trwa:)
Odnosnie mojej sprawy z gwarancja to zgloszenie gwarancyjne zostalo wyslane do SIP (poczta bo tak sie to odbywa) i na razie nie odeslali nic ze odmawiaja ,ogolnie cisza. Jak cos bedzie wiadomo to dam znac:)
Lisek, O witam serdecznie, miło Cię tu widzieć
PZDR

[ Dodano: 2008-11-23, 16:48 ]
A co sądzicie o zastosowaniu procesora Alpine PXE-H650 http://www.alpine.com.pl/...ssors/pxe-h650/
Czy ktoś miał z nim do czynienia, czy ktoś instalował go do seryjnego radia i jakie były tego efekty?
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Haary x draco