ďťż

Zestaw audio - proszę o podpowiedzi

Haary x draco
Witam wszystkich
Mam możliwość zrealizować swoje marzenie i zainstalować sobie zestaw audio w swoim Passacie B5 kombi. Ponieważ to mój pierwszy montaż proszę o pomoc w doborze sprzętu.

Słucham różnej muzyki, chcę mieć przyzwoity dźwięk, ale nie interesuje mnie trzepanie nogawek a dudnienie otrzepujące piach z opon - słucham umiarkowanie głośno.

Chciałbym, żeby grały wszystkie głośniki, a nie tylko przód.

Pomysł jest taki:

Podstawowe wytłumienie - drzwi + bagażnik - materiałami Dynamat lub Stinger (ze wskazaniem na ten drugi ze względu na wagę)

Okablowanie - Stinger (choć się nie upieram jakoś szczególnie, chce żeby było przyzwoite ale niekoniecznie za kosmiczne pieniądze.

Odtwarzacz - (obecnie mam CDE-9845 - w sumie nie jest zły tylko ma 1xRCA)

CDA - 9853 - ma wszystko co potrzebuje i pasuje mi do podświetlenia.

Głośniki - już są - przód HERTZ ESK 165, tył DSK 165 - i raczej nie planuje ich wymieniać

Sub - RM 208 SL albo RM 210 SL - ewentualnie coś ze słabszych mocowo JL
Obudowa zamknięta. I tu pytanie:
Jak wąska może być taka obudowa? Jaka może być minimalna odległość głośnika od tylnej ściany obudowy (kubatura będzie odpowiednia - tylko chce tą obudowę zrobić za tylną kanapą tak, żeby jak najmniej miejsca w bagażniku zajmowała)

Wzmacniacz - μ-Dimension RM V41

I tu rodzi się pytanie. Nie mam za dużo kasy na drugi. Podłączyć pod v41 przód i tył a do suba kupić jakąś używkę 2ch np. alpine v12 albo glow 2075 v2 czy lepiej przód+sub a tył do słabszego jakościowo piecyka. A może tył zostawić podłączony tylko do radia?
Tył z założenia ma być "wypełnieniem" - tak lubie:)

Czy ten zestaw ma sens?
Co byście zmienili??

Pozdrawiam


Co do suba. To przy każdym trzeba zostawić conajmniej te 5cm czyli przy RM208 to 10-11 cm głębokości wewnetrznej starczy. z zewnetrzną to bedzie z 12-13.

Wzmak dobry.

Glośniki nie pchaj niskich modeli hertza do alpiny bo to grozi notorycznym bulem uszu. Czyli zmień albo je albo firme odtwarzacza. Radio które nie ma takich ostrych to Clarion DXZ-778RUSB

Tył podłącz pod same radio a jak będziesz jeździł sam to możesz z radia wyłączyć.
Głośniki już są - kupiłem je z 1,5 roku temu, radia nie ma więc z tym będzie łatwiej.

DXZ-778RUSB słyszałem, że gra pięknie tylko dlaczego taki brzydki? wiem że to nie wygląd gra, ale.... niechby chociaż trochę wyglądał.
Dotychczasowa alpinka nieźle sobie radzi z Herzami - a tnące uszy wysokie tony redukuję na samym radiu.
Może jakaś inna propozycja?

A może zmiana gwizdków coś by dała?? - jeśli tak to poprosiłbym o jakąś propozycje modelu wartego uwagi.

Co do tyłu - to nawet nie dla pasażerów - ale z przyzwyczajenia jakoś lubię jak grają wszystkie - a może podłączyć rozdzielaczem wszystkie? - ale to chyba strata sygnału.
A może jakiś piecyk 5ch?? po forach widzę jednak że to rozwiązanie nie jest zbyt popularne.

DXZ-778RUSB słyszałem, że gra pięknie tylko dlaczego taki brzydki?

jego ,,brzydkość'' to też zaleta... żaden dres go z auta nie skroi .


Mam jeszcze jedno pytanie.
Czy jeśli podłącze przód i sub pod wzmacniacz - a tył będzie podłączony pod radio to będzie normalnie działał fader??
tak bo te sterowanie jest przed wszelkimi wyjściami.
Haiso, jak Ci się nie śpieszy to przyjedź w kwietniu do lublina. Daleko nie masz posłuchasz może zmienisz zdanie co do tyłu.
Wiesz - jak gra sam przód to wiem, bo fader u mnie działa :)
W sumie u mnie przód+tył - to jak u innych przód - a to dlatego że w pasku fotel cofnięty na maxa, obniżony na max i odchylone oparcie :) - więc głowa prawie na wysokości tylnej szyby - i bądź tu mądry i zbuduj scenę (wszystko z racji wzrostu:)

Ale lekko zmieniam koncepcje - wymienię przedni zestaw (kandydat - DEGO) - z tyłu zostawię DSK na samym radiu - ot tyle żeby lekko wypełniały - lubię tak kurna u już:)
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Haary x draco