ďťż
Haary x draco
Witam wszystkich forumowiczów.
Rozpoczęłem zabudowe w Mercedesie Sprinterze.To nietypowy samochód jeśli chodzi o takie zabiegi.Do dnia dzisiejszego udało mi sie wygłuszyć w samochodzie podłoge i wszystkie elementy karoseri w kabinie+oczywiście drzwi,które przygotowałem pod instalacje głośniczków 16, 16.5, 17 cm. Za siedzeniami a ścianą grodziową mam do dyspozycji tylko ok15cm wolnej przestrzeni i tam wyląduje sub o płytkiej konstrukcji.Początkowo miał to być U-dimension RM 212 SL jednak zaważyły finanse i będzie to Pioneer TS-SW1241D zakupiony w niemczech za bardzo małe pieniążki. Bardzo prosze o pomoc w doborze wzmacniacza do tego suba oraz systemu odseparowanego który bedzie podpięty pod radyjko ( Clarion - jeszcze nie wiem jaki) Na wzmacniacz i system mam ok 1000zł Bardzo prosze o jakieś sugestie i propozycje. Mercedes auto jak kazde inne tym pionierkiem toś się sam pokarał pozatym 12" w tak małej kabinie to już przesada masz jeszcze miejsce pod fotelami ...... bardzo dużo miejsca Nie pytałem jak to zamontować i gdzie.Pozatym nie każdy sprinter jest taki sam,mój akurat nie ma miejsca pod siedzeniami. akust!k jeżeli nie chcesz odpowiadać na moje pytanie to nie odpowiadaj.Nie pytałem jak to będzie grało i czy to odpowiedni wybór.Potrzebuje dobrać odpowiedni wzmacniacz do tego suba i jakis system. Pozdrawiam. widzisz zdaje sie że nieskromnie zrobiłem więcej sprinterów niż Ty widujesz w ciągu dnia .. ale Twoje auto Twój wybór i spoko ... W każdym sprinterze jest miejsce pod fotelami ........ale ja sie nie znam Nie każdy sprinter jest taki sam! To już mój trzeci więc wiem co mówie.Pod siedzeniami są podstawy mniejsze albo wieksze.Wmoim jest akurat większa i nie możliwa do wykorzystania jako miejsce na suba. jeden sprinter miał aku w komorze silnika drugi pod fotelem najnowszy ma w podłodze pod nogami kierowcy ... co do podstawy fotela ... w pasażera włazi podwójny subik ale ja do niczego nie zmuszam tylko sugeruje... edit: oczywiście 12" tam się nie wepchnie ale są też inne rozmiary No ja też bym tak wolał ale niestety tam nie mam miejsca ponieważ,są tam elementy od webasta :( Zawsze można Webasto przesunąć - Cos za Cos :) Nio ok przecież nie w tym tkwi problem.Sub już jest zabudowany za fotelami w zamknietej komorze z mdf-u.Jaki wzmacniacz najlepiej radziłby sobie z tym TS-SW1241D i czy system μ-Dimension EL Comp 6 to dobry wybór w tej cenie czy polecacie cos innego?? a jest to sprinter z trzema miejscami czy dwoma z przodu? siedzenie kierowcy masz "bujane"? zważywszy na poziom hałasu jaki produkują silniki wspomnianej marki polecał bym cos co może przyjąć wiecej pary w "gwizdek" Sprinter to wół roboczy a nie limuzyna ...ale jeśli nie chcesz osiagać wysokich poziomów to elcomponento może się sprawdzic do tego np glow4075 Mam podwójne siedzenia i siedzenie kierowcy bujane jak to określiłeś Ślepy ;) Co do poziomu hałasu to musze sie pochwalić że wygłuszyłem go bardzo i teraz jest naprawde dużo ciszej.Zdemontowałem wszystko i każdy element karoseri jest wygłuszony łącznie z sufitem :) Nie potrzebuje osiągnąć wysokiego poziomu tylko poprostu troche przyjemnieszego słuchania ;) Tomek83f : ktory to rocznik? Rocznik 2005 2,7 wersja Dodge Sprinter Freightliner No to albo Dodge, albo Freightliner :) Pytalem, bo sprzedalem jakis czas temu Sprintera, w ktorym mialem webasto w siedzeniu pasazera, tyle, ze to byl '98. Pozdrawiam i sorry za OT Freightliner to spółka należąca do koncernu DaimlerChrysler która zajmuje sie montażem Dodge Sprinter A myslalem ze freightliner to ichniejszy mercedes i widzialem dwa modele, jeden ze znaczkiem dodge a drugi ze znaczkiem fredka zmieniają sie tylko znaczki ... merc czy VW to samo sytroen , fijat, pugełot ......... wszystko jeden pies ... tylko ceny częsci bywają dziwnie inne za to samo w różnych serwisach... ojj Akustik teraz to chyba troszke przesadziłeś z tymi samochodami to tak jakbym porównał tego mojego pioneera do phase aliante niby wyglądają podobnie ale chyba się wszyscy zgodzą ze mna że to nie to samo,tak sie składa że jestem mechanikiem i nie ma co porównywac fiatow citroenow itp do mercedesa vw lt czy tez nowy crafter niby to samo ale nie do konca wiem bo zajmuje sie sprzedaza czesci i weim z czego jest zrobiony mercedes a z czego vw i uwiesz mi ze to nie to samo. Nio ale to nie forum o samochodach :) wiec nie ma o czym mówic co do twojej propozycji jesli chodzi o konfiguracje sprzetu to chyba własnie to kupie tylko musze troche pieniążków uzbierac. Pozdrawiam :) Tomek83f, owszem LT i Sprinter to nie to samo, pomimo, ze robia je w jednym zakladzie (niektore wersje) to roznia je swiatla :P Mysle, ze akust!k, mial na mysli porownanie Boxer, Ducato i Jumper... to juz w ogole to samo, na czesciach jest logo wszystkich tych producentow... Tak samo jest z Peugotem Partnerem i Citroenem Berlingo... Tomek83f, od strony praktycznej to "połowa "spintera pasuje do lt pomimo że sie róznią to pierwsze wersja tych wozów to były praktycznie xerokopie ale były o wiele lepiej wykonane - jakościowo i materiałowo Dla sprzedającego czesci i mechannika sprinter to najlepsze auto :). Mam znajomego ktory prowadzi zaklad robiący szlify wałow i głowic. Od kiedy Mercedes wprowadził silnik 2,2 cdi 110 i 130km nie wyrabia sie z robotą, handlujący turbinami tez nie mają co narzekac jak i blacharz- w 3-letnim sprinterze zazwyczaj trzeba robic juz zaprawki, takiej dziadoskiej blachy to nie ma nawet w ruskiej gazeli. hehe widze jednak że zrobiło nam się forum o samochodach,heh można by długo dyskutować które autko lepsze. Pamiętajcie cześć części nie równa i wiem co mówie.Moim poprzednim sprinterem jeżdzi mój ojciec ma zrobione ponad 800tysięcy,największą wadą mercedesów dostawczych jest ich blacha,co do silników cdi to dla mnie jest wogóle porażka nie tylko w mercedesie.Każde auto sie psuje wiem to z praktyki tylko dziwne ze każdy chce mieć mercedesa pomimo tego ile kosztuje. Jednak chyba nie warto dysjutować na tym forum o samochodach prawda? To teraz coś dla kogoś kto chce nacieszyć oko http://www.youtube.com/wa...feature=related http://www.youtube.com/wa...feature=related
|
Podobne
|