ďťż

Za słaby alternator, duży problem z zamianą

Haary x draco
Problem pojawia się dlatego, gdyż jest to Fiat 126p, a tam alternator jest połączony razem z chłodzeniem silnika...

W maluchu na chwilę obecną mam zamontowane:
Alpine CDE-9880R
Alpine KCE-400BT
Pionieer GM-X924
Herz DSK 165

Wzmacniacz idzie w mostku do napędzania głośniczków.

Problem jaki się pojawił to deficyt prądowy. Ładowanie mam dobre, wszystko jak należy niestety w realiach 126p. Do akumulatora dochodzi prąd o napięciu 14,2V, ale maksymalne napięcie jakie da ten alternator to 30-35 A
Jak przerobić alternator, aby wydolił więcej prądu?
Może znacie kogoś, kto rzeźbił w tym temacie.
Jeżeli chodzi o odsłuch to na postoju praktycznie nigdy nie słucham muzyki, na krótkie wypady na miasto również sprzętu nie włączam, pozostają mi dłuższe trasy, ale i tak praktycznie cały prąd z alternatora zżera audio i światła, ładowanie akumulatora 1 w tygodniu mnie nie satysfakcjonuje i tak przypuszczam, że go nieźle już zasiarczyłem.
Zależy mi na opcji przerabiania, bo chiałbym uniknąć wstawiania drugiego alternatora.


Może pomyśl o swapie na 900 lub 1100 z cieniarza? :P
mmarcell, Jedyne rozwiązanie to zamontowanie 2 alternatora np. z opla omegi 2.0, 2.2 16V po 2000 roku(120A) do dostania za 100pln wystarczy zmienic kolo pasowe.
Dorabiasz mocowanie a pasek z kola pasowego serii i po krzyku
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Haary x draco