ďťż

Wymiana fabrycznego "sub-a" infinity

Haary x draco
Nadszedł czas na wymianę fabrycznego subwoofera infinity, czyli demontaż 20cm głosnika wkręconego w wewnętrzne poszycie błotnika... to co czasami projektańci wymyślą przechodzi ludzkie pojęcie, głośnik przykręcili na 3 wkręty do blachy i pozostawili komorę otwartą - pewnie myśleli o systemie bas reflex :-))

To co z niego się wydobywało trudno było nazwać basem, bo przy lekko glośniejszym słuchaniu zaraz wszystko drżało, w sumie dobrze że za mocno nie walił, bo co by się stało wtedy z błotnikiem :-))

a o to kilka fotek co mam dzis w aparacie, w niedzielę dopakuje zdjęcia z odlewania obudowy.

Narazie fotki w stanie "surowym" ale patrząc na fotki Mistrza Ceremoni CASKP-a za jakiś czas naucze się robić je profesjonalniej, po mału się uczę a jako "pomoc dydaktyczna" już mogą posłużyć :-))

teraz boczek poczeka na jego kompana po przeciwnej stronie i podłogę a wtedy razem pojadą do tapicera


Co to za potwór :) coś mi świta w głowie
scan speak :-)) spełnił prawie wszystkie wymagania odnośnie tej nietypowej obudowy

a było tego troszkę, skrzynka ma tylko 15l ( a chcialem 10" ) do tego głębokość obudowy, pomijam fakt z jej tylną niewymiarową scianką (magnes musiałbyć odpowiedni) oj naszukałem się troszkę, jedyny minus...... to nie wiem jak zagra, ale cóż zawsze musi być ten pierwszy raz....
tbrek ale 15l ale chyba z membraną bierna...? popraw jesli sie myle


Ale widze plastiki ktorych nawet tico by sie niepowstydzilo....ach te amerykany
tbrek ale 15l ale chyba z membraną bierna...? popraw jesli sie myle

z membrana bierna pozwoli mu niżej zejść o ile dobrze doczytałem;
"Objętość 15 litrów przy obudowie zamkniętej zapewni nam Qtc=0,71 i -6dB przy 28Hz"

Z tego co doczytałem na innej stronce, tylko nie mogę jej znaleźć żeby przytoczyć, bez membrany będzie schodził do około 50Hz i potrzebuje dobrego silnego wzmacniacza... a co będzie się działo zobaczymy... lubię być królikiem doświadczalnym ;-))
Ale widze plastiki ktorych nawet tico by sie niepowstydzilo....ach te amerykany

oj wykonanie tego auta jest całkiem nie "amerykańskie" a wiem co mówie bo miałem już ich kilkanaście a kilkudziesięcioma już pewnie jeździłem.

Przede wszystkim to auto już jest "spasowane" w przeciwieństwie nawet do flagowych 300C i Magnum.... nawet w 300C jest bardziej twardy plastik, nie mówiąc już o szparach w elementach deski.
na rynek USA tylko chyba jeszcze japońce się starają bo reszta to poniżej krytyki, no może poza subaru impreza bo to dla mnie też przereklamowane auto, moja żona A3 1,9 tdi 150KM mi odjechała i dopiero przy 150-160 ją dogoniłem a to niby 225KM ma, miałem WRX-a przez 2 miesiące i cieszę się że już go nie mam.... ale to już kwestia silnika a nie plastików.
moja żona A3 1,9 tdi 150KM mi odjechała i dopiero przy 150-160 ją dogoniłem a to niby 225KM ma, miałem WRX-a przez 2 miesiące i cieszę się że już go nie mam.... ale to już kwestia silnika a nie plastików.

no proszę Cie... może poprostu nie ogarniałeś auta..
Mój przyszły szwagier ma leona PD 150 i do wrxa to mu jeszcze brakuje sporo...
Hmm a tak wogóle to kiedy w a3 montowali 150 konnego diesla?
moja żona A3 1,9 tdi 150KM mi odjechała i dopiero przy 150-160 ją dogoniłem a to niby 225KM ma, miałem WRX-a przez 2 miesiące i cieszę się że już go nie mam.... ale to już kwestia silnika a nie plastików.

no proszę Cie... może poprostu nie ogarniałeś auta..
Mój przyszły szwagier ma leona PD 150 i do wrxa to mu jeszcze brakuje sporo...
Hmm a tak wogóle to kiedy w a3 montowali 150 konnego diesla?

130 + chip na hamowni 151KM, a subaru nie trzeba było ogarniać poprostu zanim się wkręci na obroty 4-5000 żeby turbinka zaczeła pompować to troszkę już traci, a o ogarnianie auta nie muszę się martwić ;-) poprostu twierdzę że subaru WRX to syf, STI to jeszcze jeździ ale wrx.... szkoda komentowania.

Mam kumpli co smigają razem z Polodym w Poznaniu na drifcie i dałem im subaraka na tor i stwierdzili to samo.

Byłem nawet w serwisie bo myślałem ze cos jest nie tak, posprawdzali dopakowali mi jakieś inne "kryzy" na podciśnienie turbo, zmienili nawet mapę wtrysku bo to z USA też było i smigało tam na "regular" a tutaj obroty falowały na 98 i stwierdzili że jest wszystko dobrze i że WRX się nie kupuje jak się chce poszaleć, jak już to tylko STI z małym pakietem za 18,000zł.

Pomijam fakt jazdy w zakresie obrotów 5-7000 wtedy na 60 mil zjadła 40l paliwa :-( no a wtedy jedzie nawet całkiem całkiem, ale minimum 4500 musi mieć

Może to najnowsze 05/06 z 2,5t już inaczej smiga, ja miałem to starsze 04 tu jest link z ogłoszenia klik
i tak cięzko mi uwierzyć że objechał go 150 konny diesel:)
noo, wierz mi ja sam w szoku byłem, a jaki zły to już osobna kwestia, ale fakt jest taki że ta audi naprawdę się zbierała.. i zbiera się nadal
no nie przecze ze taki diesel się zbiera bo sam mam okazje często takim jezdzic ale jednak wrx jak na moje doznania byl szybszy:)
ja jestem rozczarowany i to bardzo, jeździłem też nowym evo i to się "zbiera" ale wrx bez komentarza
wrx jest szybki ale musisz go cały czas trzymac pow. 5000 obrotów, ale gdzie tak jeździć, no i potem co 120-150km tankowanie
musze sie ,,pochwalic'', ze ogladalem w TOP GEAR test imprezki.No i rzeczywiscie... o ile sie nie myle fiat siena (w kazdym razie napewno jakis zwykly kompakcik) w tescie przyspieszenia od hmm....(znowu pamiec zawodzi) ale chyba od 50km/h do 100. To imprezie pasu startowego zabraklo.Czyli sienka zmieszala ja jak chciala. Wiec 1.9tdi i jego mom.obr. -wcale mnie nie dziwi, ten przypadek. No ale impreze to kupuje chyba ten ktorego jescze nie stac na Porsche 911, a chcialby juz posmakowac konkretniejszych wariacji. impreza to przeciez samochod ,,polrajdowy'' wiec nie ma sie co dziwic, ze i obrotow potrzebuje i paliwka wieksze ilosci.
K O M P R E S, ten samochód to był Evo, a nie Impreza ...
upsss...... niemniej jednak blizniaczy samochod ;-))
Z imprezą był podobny test, ale chodziło o elastyczność i przyspieszenie na 5 biegu od 80km-140, i brala w tym udział stara croma 2,0, i efekt był podobny, subaru została w tyle i nie dogoniła poczciwej cromy....

Ale.... temat był o subie a zszedł na wyścigi samochodowe :) co by wrócić do tematu; mam pytanko czy ktoś testował ten głośniczek?
zrobili jeden taki test i ludzie sie podniecają na całym świecie ze stilo wygrało z evo a tak naprawde chodzilo w nim o tym ze trzeba sie namachac biegami w takim evo bo z niskich obrotow nie pojedzie
ma tak kazdy samochod z duzą turbiną
nie ma to jednak zadnego znaczenia przy starcie tym samochodem bo mozna go z miejsca wkrecic na 3 tys obrotów i wystrzeli oporowo
proponuje obejrzec ten film http://videos.streetfire....3997DC125EC.htm jeszcze raz
sorry za OT
trochę dziwie sie ze robisz cos a nei jestes pewien czy 15l :P
trochę dziwie sie ze robisz cos a nei jestes pewien czy 15l :P

Ale ja jestem pewien że ma być 15l i w tym litrażu ma schodzić do około 50Hz, nie jestem pewien tylko jak zagra.

Mój błąd tylko taki że mogłem zrobić najpierw skrzynkę 15l i sprawdzić ( tak było by najrozsądniej).... ale nie miałem na czym, w czym, i pod co podpiąć, dlatego oparłem się na suchych danych.
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Haary x draco