ďťż
Haary x draco
Witam!
Czy ktoś z szanownych Forumowiczów używał produktów STP do wygłuszania maski? Planuje pokryć ją od strony wewnętrznej matą M1 + przymocować fabryczne wygłuszenie. Zastanawiam się nad użyciem maty Splen jako wypełnienie między matą M1 a fabrycznym wygłuszeniem. W specyfikacji technologicznej jest mowa o temp. 70st C jako granicznej i obawiam się że ciepło silnika w upalny letni dzień może matę uszkodzić. Z drugiej strony będzie ona osłonięta fabryczna mata, która powinna trochę ograniczyć dopływ ciepła. Z góry dzięki za odp. Pozdr. Kamyk Ja użyłem app z myślą że na nie położe jeszcze app z warstwą aluminium,niestety nie zdążyłem i narobiłem tylko bałaganu na silniku.Odkleiły się już od słońca i bez nagrzewania silnika. Ja używałem zwykłej maty tak zwanej sztywnej zakupionej w sklepie dla lakierników, na przykleiłem matę wygłuszeni ową, podobną do filcu grubości 1 cm. Nic się nie odkleja nie przypala i wyszło tanio. Kamyk, ja uzywalem Dynamata Xtreme i Hoodlinera i jest ok ale... szybciej wlacza sie wentylator na chlodnicy :) Kamyk, ja uzywalem Dynamata Xtreme i Hoodlinera i jest ok ale... szybciej wlacza sie wentylator na chlodnicy :) Ze względu na koszta chciałbym uniknąć Hoodlinera. Zastanawiam się czy lepiej między blachę z M1 a fabryczne wygłuszenie wsadzić Splen czy zwykłą matę z porosa. Zwykłe maty APP odpadają i to jak widać dosłownie - kiedyś tego używałem ale po poprawce z STP więcej na APP nawet nie spojrzę. Pozdrawiam Kamyk Wychodzi na to Kamyk, że najpierw włożysz poroso bo to taniocha i pojeździsz. Potem jeżeli będizesz nadal miał ochotę na zabawę to nakleisz kawałek splenu np 30cm x 30cm i sprawdzizs czy się on nie spali. :) Ale z tym to byś musial poczekać do upalnych dni i stania w korku. Producent proponuje tak: http://www.standartplast.lv/index.php?navig=400 Czyli materiał, któego coś nie ma w kraju.
|
Podobne
|