ďťż
Haary x draco
Dłubanko w wolnej chwili :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No ładnie widać że pojęcie jest oj grubo bedzie a moze jakis opis sprzetu -Radio Alpine 9887 -2x50mm2 Dietz -Głosnikowe 2x3,5 Stinger -Sygnałówki to jeszcze nie wiem chyba MONSTER CABLE MPC XLN PRO -Wzmacniacze A3+A3+A6 -Przód AS Helon 165-4 -Subek JBL P1022 -Radio Alpine 9887+I-pod -2 kondensatory 1F + Akum Stinger -wygłuszenie Dynamat mocne, mi się podoba. Chętnie bym poczuł Co to za materiał na panelach i boczkach?? wygląda jak zamsz Co to za materiał na panelach i boczkach?? Alcantara bardzo ładnie to wszytko wygląda ! bardzo profi podszedłes do tematu ! i wzmaki pikne ! a jeszcze pytanie po co dwa bezpieczniki na aku ? powinno sie dawac osobny na minusa ? ale po co jak masa jest na całej karoserii ? chyba ze pod zasilanie radia ! jak mozesz to wyjasnij ! Bezpieczniki sa do 2x50mm2 +. Jeden kabel 50 idzie do A6 +Kondensator , drugi 50mm2 do 2xA3 + Kondensator 2 x 50mm to troche nie za hardcorowo do 3 wzmakow? Zabudowa super, sprzęt też niczego sobie, ale co do zasilania to przyłączam się do pytania, po co 2*50mm2? jak w seju alternator za dużo sam nie da z siebie, chyba że jest w tym jakiś cel, wiadomo od przybytku głowa nie boli, ale może wyjaśnisz dlaczego? edit: doczytalem teraz że kable dietz więc nie straganowe sznurowadła, więc tym bardziej mnie to zastanawia. W sumie sie zastanawialem czy u mnie jedna 50tka starczy ale mysle ze powinna. Ja też mam 3 wzmaki i 50mm2 pomiędzy akusiami i od akusia do rozdzielacza i musi wystarczyć, faktem jest że mam 2 aku + 2 kondzie po 1F, no i alternator znaaaacznie wydajniejszy. u mnie akku tez sie zmieni za jakis czas jak sie troche odkuje kondzior tez bedzie zmieniony ( na razie bedzie phantom ze starej instalki) mysle ze starczy He he 2x50 ladne hardcore :) Choc w tym wypadku to ja bym sie przewodem nie przejmowal, a bardziej alternatorem. Niestety w SC nie jest on najmocniejszy... A jak sie go mocno obciazy to i silnik to poczuje... to masz dwa razy po 50mm^2 na plusa a minus ?? tez dwie zyły lecą ?? ;> Co do alternatora to sie zgodzę . Ale przyszłościowo bedzie wymiana silnika na 1.2 i wtedy przerobie mocowanie na jakis większy altek od Diesla . Masa będzie z budy, Niestety nie mam już miejsca żeby przepchać jeszcze jeden kabel 50mm2. Kris-Krzysztof, Cytat: Niestety nie mam już miejsca żeby przepchać jeszcze jeden kabel 50mm2. Prawidłowo powinny być 2 kable masowe po 50mm2 jeśli kiedykolwiek byś chciał sobie w zawodach wystartować. Nie wiem też jak odniesie się też regulamin do 2 kabli zasilających, czy aby też nie bedą musiały być 2-e masy... Warto to sprawdzić przed startem, żeby nie poleciały punkty. Co do silnika 1,2 - to dobry wybór, choć ja bym sie zastanowił nad 1,4 75KM, też wejdzie bez problemów, moment większy, elastyczność, a przeróbki podobne. Miałem 1,2 z punto w dawnych czasach w CC700 :) a kolega wstawił 1,4T to była zabawa :) Z tego co wiem a moge wiedzieć nie wiele, to w ramach rozjaśnienia: Można mieć kabli zasilających ile sie chce, ale musza być odpowiednio i z osobna zabezpieczone bezpiecznikiem (na fotce widać, że są i to najbliżej aku jak sie da. Jak wartość bezpiecznika jest dobrze dobrana to jest ok). nigdzie nie widziałem, że kabel masowy musi być przeciągnięty razem z + do bagażnika. Moga odjąć pkt jeżeli kabel masowy ma inną średnicę niż +. W tym przypadku masa powinna być zamontowana 2x50mm2 akumulator - buda i w bagażniku A6 podłączone do masy kablem 50mm2 no i drugi 50mm2 do masy z rozdzielacza wzmacniacza od A3+A3 Dokladnie tak jak mowi sylweek - istotne jest aby przewody masowe mialy taki sam przekroj jak przewody zasilajace. W sumie nic dziwnego bo po obu plynie ten sam prad... Z tym ze mimo wszystko 2x50 w SC to chyba lekka przesada. Auto nie jest dlugie wiec kabla sporo nie poszlo, wiec czuje ze takie 1x50 to by starczylo na spory system... He he cos czuje ze aby wykozystac te 2x50 to trzeba by zamiast skrzyni biegow podpiac jakas wielka pradnice i po drugiej stronie tez nie malo (joke) ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na poczatku Pianka + Włókno +żywica :) ![]() ![]() Póżniej Szpachla z włóknem :) ![]() ![]() ciekawe czy jbl power w bagażniku "dogoni" helony :) ciekawe czy jbl power w bagażniku "dogoni" helony :) A wierzysz w bajki?:D Jak masz zamiar zasilic przod? ciekawe czy jbl power w bagażniku "dogoni" helony :) A wierzysz w bajki?:D Jak masz zamiar zasilic przod? A3-> 2x16 A3-> 2x16+2xTw JBL narazie musiał zostac przyszłościowo bedzie RE audio ciekawe czy jbl power w bagażniku "dogoni" helony :) A wierzysz w bajki?:D To było pyt retoryczne i delikatnie sugerowałem zmianę :D Jak widać Krzysiek już o tym pomyślał: JBL narazie musiał zostac przyszłościowo bedzie RE audio Wiem o co ci chodzilo....;) Chwala mu za to ze bedzie zmienial.....:D ciekawe czy jbl power w bagażniku "dogoni" helony :) A wierzysz w bajki?:D Jak masz zamiar zasilic przod? A3-> 2x16 A3-> 2x16+2xTw A ja sie zastanawiam po co ci te dwa nieslabe piecyki do tego zestawu....:D Ale przyszłościowo A6 chyba bedzie za słaby do RE Audio ?? A może i subek AS?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() poezja! pomyśl o ramce do radia, żeby lepiej pasowało ;) Jaki efekt dalo wyklejenie furki dynamitem ? ciekawi mnie bo SC do najcichszych nie nalezy ... pomyśl o ramce do radia, żeby lepiej pasowało ;) Rameczka jest fabryczna co była z radiem. Innej nie wdziałem... [ Dodano: 2009-04-10, 16:01 ] Jaki efekt dalo wyklejenie furki dynamitem ? ciekawi mnie bo SC do najcichszych nie nalezy ... Całe auto nie jest wygłuszone bo brakło ale nawet częściowe wygłuszenie bardzo pomogło zrobiło się ciszej . Fajne wygłuszenie dynamatem. Super. Pytanie - a sufit nie brzęczy?
|
Podobne
|