ďťż
Haary x draco
Regulaminy zawodów EASCA 2010 do pobrania z tego miejsca:
http://easca.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=13 http://www.easca.pl/forum...ic.php?f=5&t=13 - chyba chodzi o to, bo link przycięło oj Frekwencja na Easca.pl tak spadła że trzeba rozsiewać linki po forach :) Gdzie ta duma z przed roku, że wszystko będzie się kręcić na jedynym słuszny do tego celu forum :), gdzie te dumne słowa, że oprócz informacji o zawodach nie będzie nic więcej na innych forach, bo nikogo nie trzeba tam na siłę przyciągać a zainteresowani jak będą chcieć to i tak się dowiedzą :) A tak poważniej, to zamiast powielać te bzdury regulaminowe, które za dużo tam nie wnoszą, bo jak i z przed roku tak i teraz wystarczy przykręcić wsio do oparcia żeby spełniało normę. Nie lepiej było ustalić jakiś plan szkolenia, przeszkolić sędziów zamiast marnować czas na pierdoły ?? :). pzdr. Łukasz Wow Łukasz co ty piszesz ! Inkwizycja wytoczy ci proses i spali na stosie :-) oj Frekwencja na Easca.pl tak spadła że trzeba rozsiewać linki po forach :) Cóż począć. Takie są konsekwencje usunięcia jednego klauna zabawiającego publikę. Cytat: A tak poważniej, to zamiast powielać te bzdury regulaminowe, które za dużo tam nie wnoszą, bo jak i z przed roku tak i teraz wystarczy przykręcić wsio do oparcia żeby spełniało normę. Nie lepiej było ustalić jakiś plan szkolenia, przeszkolić sędziów zamiast marnować czas na pierdoły ?? :) A na poważnie - gówno ci do tego. Nie twój problem, nie twoja knapa, nie twoja norma, nie twój czas. Zajmij się lepiej swoim zdrowiem, bo choroba postępuje w zastraszającym tempie. Łukasz - sorki - ale Banik na miesiąc ....12 Punkt regulaminu się kłania .... No i skończyło się rumakowanie ;-) :) czas wrócić do korzeni :mrgreen: Łukasz - sorki - ale Banik na miesiąc ....12 Punkt regulaminu się kłania .... Chyba nie wiesz co sobie sam zrobiłeś. Spadnie Ci ruch na forum o 90%. no nie wiem, nie wiem, ale na japonskiej stronie znalazłem informacje o easca Polska jak równiez kilka zdjęć Jurkowych samochodów http://minkara.carview.co.../blog/15534669/ Jurku - grzeje mnie to czy mi coś tam spadnie czy nie .... Nie będę tolerował buractwa i za każdym razem chęci wywoływania kłótni przez Łukasza. Jak nie potrafi się zachować - dostaje bana .... Ma inne podwórka na których może pisać sobie tego typu posty. Niestety - nie tu. Ma inne podwórka na których może pisać sobie tego typu posty. Niestety - nie tu. Nie moja sprawa, nie moje forum. Ja już ten rozdział zamknąłem. ... ale widzę, że podwórek zaczyna powoli ubywać. W jakich kategoriach startuje towarzystwo widoczne tu na forum w działach "Brax Team" i "Instalacje CAS"? W Profi czy w Outlaw? Wiele pewno w Amateur bo w Beginner limit za maly :D Jakby wszyscy w amateur startowali, to nawet byłoby fajnie - mógłbym sobie spokojnie wystartować w profi, bo na niższą regulamin mi nie pozwala... A jak to jest w przypadku używanego klocka? jak oblicza się wartość? Taka F1 na przykład? Jeśli liczyło by się po cenie nowej to z samym źródłem w aucie połowa kategorii już odpada... z tego co wiem to liczy sie na zasadzie ostatnia znana cena dystrybutora w jakiej był sprzedawany ten klocek (jesli nie jest juz w sprzedazy) Przemek, a co się dziwisz? To raczej sprzęt nie dla Begginerów czy Amatorów;) Więc czemu miałby być tam użyty. To kto mi powie jak obliczyć wartość Xesa M1 To kto mi powie jak obliczyć wartość Xesa M1 http://www.easca.pl/forum...&hilit=xes#p476 Tutaj jest dyskusja na ten temat. W jakich kategoriach startuje towarzystwo widoczne tu na forum w działach "Brax Team" i "Instalacje CAS"? W Profi czy w Outlaw? Amateur, Profi i Outlow, chyba tylko begginer został "wolny" Ja się nastawiam na Profi. ja również W1Michal, chyba nie masz innego wyjscia :) To ja chyba pójdę w Outlaw, może tam będzie niższy poziom grissley, to ma byc dobra zabawa :) nikt nie gra o zlote majtki :) Skupiłem się raczej na tym, że jeśli dotrę w końcu na jakieś zawody, to będę rywalizował z autami, w których jeden wzmacniacz wart jest tyle, co prawie cała moja instalka W sumie Megane nigdy na zawody nie dotarł z bardzo podobnego powodu - miał rozdzielany panel. Chociaż w jego przypadku dochodziły jeszcze przepisy PASCA odnośnie instalek. No ale gdyby chodziło tylko o to, to pewnie pojawiłbym się chociaż z raz prosząc z góry o wpisanie "0" za instalację i ocenianie samego dźwięku (chociaż bym wiedział, jak wypadam na tle innych - a teraz już się nie dowiem, bo auta nie ma) ja tez na pierwsze zawody zglosilem sie impulsywnie i for fun :) i tak zostalo... rejestracja 45 zl a rozmowa koncowa z oceniajacym bezcenna :) bardzo pozytywnie oceniam same zawody ale sporo czekania to jedyny minus :) ale towarzystwo 1 klasa :) To kto mi powie jak obliczyć wartość Xesa M1 :mrgreen: http://www.easca.pl/forum...&hilit=xes#p476 Tutaj jest dyskusja na ten temat. czyżby tam ten sam Łukasz robił zawieruchę co "u nas"? Przy stopniowaniu kategorii chodziło głównie o to, aby zrobić w miarę dużo miejsca dla mniej kasowych nowicjuszy i bardziej zaawansowanych amatorów. Mają więc do dyspozycji 3 kategorie i przy zaokrągleniu Euro do równych 4zł wychodzi tak: - do 10 tys. zł - do 20 tys. zł - od 20 do 60 tys. zł (UWAGA! - nie od 1 do 60.000 tys.) + na życzenie Outlaw PROFI, w skrócie, jest dla byłych i obecnych pracowników firm car audio (nie właścicieli firm) startujących prywatnymi (nie firmowymi) samochodami, dla dłubanych i/lub domowych sprzętów, oraz dla Beginner`ów i Amatorów, których klocki mają wartość powyżej 60 tys. zł i tylko z tego powodu nie zmieścili się w niższych kategoriach, w których spełniają wszystkie pozostałe kryteria oprócz kasy. UWAGA! - Profi nie jest kategorią otwartą dla wszystkich chętnych jak popadnie. Jeżeli ktoś nie łapie się w wypunktowanych przy Profi kryteriach, to nie może tam startować i musi iść niżej lub do Outlaw (np. gdy ktoś nie był/jest pracownikiem firmy z branży car audio, nie ma klocków dłubanych lub domowych, nie jest przez branżę sponsorowany i jego system ma mniejszą wartość niż 60 tys. zł). OUTLAW jest dla democarów, sędziów, aut firmowych (np. handlowców), aut właścicieli firm CA z branży usługowej i/lub handlowej (również detal/hurt, importerzy, dystrybutorzy), bez limitu kasy z dołu i z góry, bez kryteriów co do sprzętu, oraz na własne życzenie dla wszystkich chętnych. Dla tych ostatnich, pod warunkiem, że będą tam jakieś wolne miejsca (do max 12 aut). Jurek, przykład mojego auta. Zdecydowałem w tym roku że swoich łapek do audio niepcham - wogóle. Zebrałem klocki, kable, kilka tysi i auto pojechało do Mielca na dłubanie,teraz pojedzie drugi raz żeby wszystko wykończyć pod moje widzimisie, pewnei jeszcze nastąpi po drodze jakaś zmiana sprzętowa. I w tym aucie ja niewidzę ani kawałka amatora, domowego dłubacza. Więc jak ja się mam klasyfikować poniżej profi? I niemówię tu o klasie samej instalacji i brzmienia bo to zweryfikują sędziowie (mam nadzieję obiektywnie i rzeczowo) ale o samym podejściu do powstania tego auta. Więc tak jak pisałem wcześniej - ja niżej profi lub outlaw się nie widzę, chyba że (okaże się na pierwszych zawodach) obsadzenie amatorów będzie tak "grube" że będzie można rozsądnie powalczyć na tym samym poziomie. Wolf, widze, ze "musi" byc profi ... bartektopki, nie "musi" tylko jest Nie rozumiem, w czym kategoria Amateur ma być gorsza od Profi. To są tylko nazwy, które akurat mają najmniejszy związek z tym kto i gdzie robił auto. Równie dobrze kategorie mogły się nazywać A.B, C ... Nie jest ważne kto auto/system robił. To również nie było ważne w ubiegłym sezonie. Najwięcej zgrzytów było wokół tego, jak drogi sprzęt może być używany, głównie w dwóch pierwszych kategoriach Beginner, z założenia przeznaczonych dla początkujacych. Jest więc teraz ograniczenie wartości, czego większość się domagała, aby w tej samej kategorii nie musiały się tłuc auta ze sprzętem za 12 tys. i za 80 tys. zł. Aby Beginner, z racji jeszcze nie przesadnie drogiego sprzętu, był zarezerwowany dla początkujących zawodników i/lub dla nieco mniej zaawansowanych systemów. Cały czas w większości spraw związanych z EASCA, w tle przewija się główne założenie - czyli wspieranie detalicznych firm car audio (sprzedaż/usługi). Tego nie należy zapominać, bo głównie z tego powodu to funkcjonuje. Dlatego całe 3 pierwsze kategorie są przeznaczone dla zwykłych klientów tych firm (np. samodzielnych dłubaczy, którzy mają klocki w końcu kiedyś i przez kogoś sprzedane lub klientów oddających za kasę auta do roboty w zawodowych firmach detalicznych). Taki jest cel i w Twoim przypadku został on osiagnięty niemal w 100% o ile wystartujesz w zawodach - kilka firm detalicznych coś tam zarobiło na klockach i materiałach, które stopniowo przez jakiś czas kupowałeś do fury, a inna firma cos tam zarobiła na ich montażu, przygotowując Twoje auto do zawodów, jako auto swojego klienta, a nie własne firmowe auto. Jeżeli tylko Ty zechcesz, bo chcesz się odwdzięczyć lub identyfikować z dobrze wykonana robotą, to w wynikach zawodów będzie podawana nazwa teamu (firmy), która przy aucie dłubała. Gdy tego nie zechcesz, to w żadnym przypadku nigdzie przy Twoim aucie nie znajdzie się wzmianka o CAS, bo to nie jest jego firmowe auto, tylko prywatne auto jego klienta. Gdy CAS będzie się chciał pochwalić swoim własnym dziełem wykonanym w swoim własnym aucie, to musi go wystawić w Outlaw. A jeżeli np. będzie chciała startować swoim prywatnym autem, osoba kiedyś lub nadal u niego pracująca, to może startować w Profi lub Outlaw. To tak na przykładzie firmy CAS, skoro już w ten temat weszliśmy. Tak więc kategoria PROFI nie ma oznaczać że jest ona dedykowana tylko dla systemów profi lub dla aut przygotowywanych w firmach profi/zawodowych. Jeżeli auto jest klienta, nie związanego zarobkowo z firmą, to jest on zwykłym amatorem. Początkującym lub bardziej zaawansowanym, ale nadal amatorem lub hobbystą w tej branży, montującym sprzęt w swoim prywatnym aucie z czysto amatorsko-przyjemnościowych pobudek, a nie np. w celach reklamowo-marketingowych, ściśle powiązanych z codziennie wykonywanym zawodem. Jak już tak koniecznie to PROFI siadło Ci na psychę, to rozdłubaj radio na kawałki i tam na siłę wylądujesz. Tylko że to jest właśnie robota na siłę, aby się tylko wstrzelić pod paragraf. W tej chwili, według naszych założeń i regulaminu, który ma je wdrażać w życie, niezależnie jaką dysponujesz prywatnie zdobytą wiedzą i umiejętnościami, to nadal jesteś amatorem zlecającym za swoje prywatne pieniądze usługe do wykonania w zawodowo trudniacej się tym firmie, a w zawodach uczestniczysz (o ile) dla swojej prywtnej hobbystycznej przyjemności, a nie dla chwały firmy montażowej. Aby nie było przesadnych przegięć w nierównosci szan, to również kategoria Amateur ma postawioną kreskę ograniczającą wartość i przętu i jego modyfikacje, bo zwykły amator w zwykłym detalicznym sklepie, raczej nie kupuje specjalnie przedłubanych klocków. Te ograniczenia kasy w Amateur, są jedynie ostatnią postawioną kropką nad "i", a nie głównym założeniam. [ Dodano: 2010-02-06, 15:51 ] ... mógłbym sobie spokojnie wystartować w profi, bo na niższą regulamin mi nie pozwala... :złyy :mrgreen: Od dzisiaj już pozwala - http://www.easca.pl/forum...20&p=4046#p4046 :-D Od dzisiaj już pozwala Rewelka :mrgreen: Dla mnie wszystko jasne na tą chwilę. A reszta się sama zweryfikuje na początku sezonu. Wracając do mnie - to w tym sezonie mam zamiar swoją bryczką wystartować - oczywiście w Outlaw .... Wracając do mnie - to w tym sezonie mam zamiar swoją bryczką wystartować - oczywiście w Outlaw .... :mrgreen: no nareeeszcie :D He He ... mam nadzieje że się w końcu uda :P Ja bym poczekał jeszcze, tak 2 lata, tak dla pewności :D heheheh :) W1Michal, to w ktorej bedziesz startowal ? :) tak jak wcześniej wspominałem - Profi. Nawet nie wiedząc jeszcze że bedą jakiekolwiek limity cenowe nastawiłem się na tą kategorie a zmieścisz się z $$$ Ja bym poczekał jeszcze, tak 2 lata, tak dla pewności :D No powiem ci że pomysł jest niezły Wolf, wypowiedz z : 2009-05-22, 20:10 A ja dla pewności poczekam jeszcze ze dwa lata :) tak mi sie przypomnialo, strona 6 w temacie "W1Michał - SKODA OCTAVIA I by CASKP" zostaje jeszcze rok takze o starcie w 2010 nawet nie mysl :) Wolf, wypowiedz z : 2009-05-22, 20:10 A ja dla pewności poczekam jeszcze ze dwa lata :) tak mi sie przypomnialo, strona 6 w temacie "W1Michał - SKODA OCTAVIA I by CASKP" zostaje jeszcze rok takze o starcie w 2010 nawet nie mysl :) Ahhh... no tak. A w hammerite team nie ma zlituj - słowa danego złamać niewolno...
|
Podobne
|