ďťż
Haary x draco
mam nastepujaca zagadke - Alpine podlaczone jest bezposrednio do akumulatora , + i podtrzymanie pamieci do jednego zrodla
przy zapalaniu samochodu - radio sie wylacza samoczynnie co moze byc powodem ? jakis wewnetrzny uklad chroniacy radyjko przed zbyt niskim napieciem ? drazni to ucho, bo w momencie wylaczenia radia - chowa sie na chwile automatyczna antena , a te kupilem sobie metoda idioty - czyli najtansza na allegro , co powoduje trzaski podczas jej pracy i doprowadza mnie to do prawdziwiej pasji macie jakis pomysl, co mozna z tym zrobic ? ps. wiem, wiem, kupic dobhra antene , ale mi raczej chodzi o problem wylaczajcego sie radia :) u mnie w foce jest tak samo a podłączone jest do fabrycznej instalacji. Nie słuchaj radia tylko CD wtedy antena nie będzie jeździła ;) chyba że ją podpiąłeś do remote od piecy widac podczas rozruchu napiecie w calej instalacji spada ponizej poziomu akceptowalnego przez radio i byc moze wiele tu nie zdzialasz bez przyjrzenia sie instalacji zasilajacej/akumulatorowi ew wymiana anteny na cichszą Wymień aku na takie o większym prądzie rozruchowym i sprawdź czy aby rozrusznik nie nadaje się do regeneracji. Miałem to samo w Lanosie. Wiadomo - prąd rozruchu powoduje spadek napięcia :( Miałem i ja taki "problem"po zakupie auta mineło 1,5 roku i przyszedł czas na naładowanie aku, oczom mym ukazał się obraz niegasnącego radia.Jakie było me zdźiwienie że taka mała żecz a cieszy ,sprawdzałem wiele razy układ ładowania w autku i zawsze był oki. na fabrycznej instalacji pewne auta mają układ odcinający niepotrzebne elemnty pobierające energię podczas rozruchu, natomiast przy bezpośrednim drutowaniu z aku, to już obajw spadku napięcia, hmmm, problem wystepuje takze po naladowaniu aku nie jest on pierwszej swiezosci ani klasy , ale przy odpalaniu napiecie spada do 10-10,5 V , wiec nie powinno odlaczac radia ystepuje to zarowno na zimnym silniku ( kiedy aku musi podolac odpaleniu zimnej furki ) , jak i na cieplym, gdzie jest mu zdecydowanie latwiej odpalic
|
Podobne
|