ďťż
Haary x draco
Mam pytanko jeżeli ktoś ma to radyjko albo model bliźniaczy GT 212 to może będzie mógł mi pomóc. Teoretycznie podłączyłem wszystko tak jak trzeba kabel żółty, do ciągłego napięcia, kabel czerwony do napięcia po kluczyku, kabel czarny do minusa. Radyjko włącza się gdy przekręcę kluczyk gaśnie jak kluczyk jest wyłączony wszystko gra ok. Jest tylko jeden problem jak chcę posłuchać radia na parkingu to muszę mieć przekręcony kluczyk, a co za tym idzie wszystko jest pod napięciem. Czy jest jakiś sposób żeby radyjko włączyć teraz bez przekręcania kluczyka. Jeżeli ktoś ma to tadio lub miał taki problem to proszę o jakąś informację. Z góry dziękuję za odpowiedź.
hmmm, a nie powinno byc odwrotnie? żółty do napięcia po kluczyku, czerwony do + na stałe? Na pewno nie bo tak jest w schemacie. na żółtym kablu jest podtrzymanie pamięci. problem polega na tym że wszystko ładnie chodzi włącza się i wyłącza ale tylko po kluczyku. nie mogę uruchomić radia w pozycji spoczynkowe. Niewiem może tak ma być tylko chciał bym żeby mi to ktoś potwierdził, kto ma lub miał styczność z tym typem radia. zolty i czerwony razem bylo wiele razy na forum Jak jest żółty i czerwony razem. A tak m iałem wcześniej to radyjko nie wyłancza się ani nie włancza po kluczyku a na tym mi najbardziej zależy. ale leniwy jesteś znalezienie tego zajęło mi dosłownie 2 minuty Przeczytałem ten artykuł dziękuję. problem polega na tym że w przypadku zwarcia razem tych dwóch kabli czerwonego i żółtego, nie będzie włanczania ani wyłanczania po kluczyku. Chyba że Ta cała logika zapłonu jak tam jest opisana zadziała gdy z jednej strony będzie podłaczony kabel żółty i czerwony od radia, a po drugiej stronie podłączone będą na stałe kabel napięciowy z akumulatora i kabel na którym pojawia się napięcie po kluczyku. Dla mnie nie logiczne ale tak nie próbowałem, bo wtedy napięcie jest podawane cały czas na oba kable więc dołożenie kabla po kluczyku niczego nie wniesie chyba że się mylę. Jestem teraz w pracy i niestety nie mogę wypróbować. Chyba że dalej jest błąd w moim rozumowaniu. Proszę o odpowiedź. raz chcesz zeby działało po kluczyku, raz bez kluczyka - widać u Ciebie w samochodzie nie jest podawany + przy kluczyku w stacyjce, a dopiero na przekreconym kluczyku w stacyjce. Podłącz na stałe czerwony i zółty pod + i po problemie. Temat bardziej na jakieś forum użytkowników samochodu którym jezdzisz. Jeszcze raz żebybyło jasne chcę aby radio włanczało się gdy kluczyk jest włączony wyłanczało się gdy kluczyk jest wyłączony, ale oprócz tego niezależnie od stanu kluczyka(np gdy jest wyłączony), wymusić włączenie radia. Przykład siedzę sobie na parkingu nie mam włączonego silnika, a chcę posłuchać radia. Ot i cała filozofia. przeważnie są 2 położenia kluczyka w stacyjce i nie trzeba mieć "włączonego silnika" żeby posłuchać radia Poszukaj tu http://www.studio24.prv.pl/ "logika zapłonu" ......ale nie każde radio można tak podłączyć . Ogólny wniosek jest chyba taki że w stacyjce muszę poszukać takiego kabelka na którym będzie napięcie w pozycji 1 i 2 (zapłon) stacyjki. Natomiast w pozycji 0 nie będzie napięcia.
|
Podobne
|