ďťż
Haary x draco
co sadzicie o tym radyjku, czy warto je kupic??
Hehehhee ..... NOOOOO Warto :P Nie jest to szczyt najnowszej techniki. Ma bardzo dobry mechanizm ale nic poza tym. Ja za to moge powiedziec, ze dla niezbyt zaawansowanego/skomplikowanie pasywnego uzytkownika jest zajebisty. DSP i zwrotka jest w zupelnosci wystarczajaca nawet na wymyslne zestawy 3way (HP 12kHz) czyli zabawy co nie miara. Dla mnie jest to wazne gdyz pozwala mi "dobierac" klocki (faworytow poza tweeterami na razie nie znalazlem) czyli umozliwia wygodna, bezstresowa ewolucje. Przy tym calkiem fajnie ustawia sobie wszystko sam przy pomocy dolaczonego mikrofonu. Wyglad jest w deche. Klasyczny "niechoinkowaty" - i nie jest srebrny:-). Poza tym ogolnie brzmienie i caloksztalt zasluguje na najwyzsze noty (w podobnym przedziale cenowym). Mialem 9815 i uwazam, ze (IMHO - czyli bez urazy) nie dorasta mu do piet. witam.Tez mam to radyjko tylko ze nie mam polskiej instrukcji i nie wiem jak zrobic zeby za pomoca mikrofonu ustawic wszystko.prosze o pomoc.z gory dziekuje i pozdrawiam Najpierw zapamietaj, ze badanie wykonujesz jak najcichszym otoczeniu, zamykajac okna/drzwi/klapy/dachy. Nie zapomnij rowniez o innych zrodlach dzwieku takich jak dmuchawy, klimatyzacje itp. jesli radio dziala tylko z wlaczona stacyjka. Miej takze na uwadze to, ze najpierw trzeba w opcjach "AUDIO" wybrac odpowiedni fotel auta, na ktorm wisi mikrofon, jak i miec odpowiednio dobrany tryb pracy radia 2way/3way (przlacznikiem na boku korpusu odtwarzacza) 1. Przymocuj mikrofon do zaglowka fotela na ktory chcesz wszystko poustawiac. Mikrofon powinien patrzec "na wprost". Ja przyczepilem go pod paskiem od spodni (najpierw "wsuwajac" mikrofon na poskladana kartke papieru, a potem wsuwajac owa katrke pod wspominany pasek). 2. Wylaczasz jednostke przytrzymujac "SOURCE". 3. Przytrzymujesz "EQ" aby wejsc w tryb Auto TA i panel sam sie otwiera. 4. Podlaczasz wtyczke mikrofonu. 5. Wciskasz "MULTI-CONTROL" (czyli prawe pokretlo) i Pionek zaczyna odliczac 10 sekund, w ktorych musisz ulotnic sie z auta, zamknac drzwi i zadbac o cisze w okol. 6.Po zakonczeniu operacji, na wyswietlaczu pojawi sie napis "complete" i po klopocie. Milej zabawy dziekuje ci bardzo.Wlasnie tego bylo mi trzeba.jeszcze raz dziekuje.pozdrawiam korekcje czasu radio same ustawia fatalnie, korektor wymaga jedynie malych poprawek wlasnych. A masz jakas recepte aby zrobic to lepiej?? Na co zwrocic uwage? Jakiego materialu dzwiekowego uzyc? Mam wrazenie, ze (na 9815) recznie korekcje ustawilem gorzej, niz pionek na "majku". Czytalem troche postow nt. korekcji ale wszyskie mowia probuj krec. Dla "niewczutego" ucha nie jest to proste. Istnieja wiec moze jakies utarte sposoby/triki/myki pomocne przy korekcji? korekcje czasu radio same ustawia fatalnie, korektor wymaga jedynie malych poprawek wlasnych. problem w tym że mirkrofon odbiera w aucie zarówno sygnał bezpośredni z głośnika jak też wielokrotne odbicia -czasem odbicia jesli nakładaja się w zgodnej fazie dają silnieszy sygnał od tego co bezpośrednio promieniuje głośnik i wtedy wiadomo co radio weźmie za właściwy sygnał .... najlepiej czas wprowadzać z palucha -do radia dołączona jest zdaje sie tabela opóźnień zależnie od odległosci -mierzysz od centrum głosnika od miejsca -punktu odsłuchu i wprowadzasz recznie owszem, najlepiej jest wprowadzic wartosci recznie ale w moim przypadku zawsze i tak system wymagal dosc istotnych korekt opartych na odsluchach. coobah - jak nie posiedzisz kilku godzinek w autku na probach to ani sie nie nauczysz tego robic ani nie "wprawisz" swojego ucha. co do materialow audio to polecam plyty uzywane na zawodach, bez takich (nawet jednej) bedzie bardzo ciezko (i zapomnij o takich sciagnietych z netu w mp3), widzialem kiedys na emule bodajrze cos w formacie flac (od biedy mogloby byc). jak stroic bylo juz na forum bo sam zakladalem kiedys taki watek - poszukaj.
|
Podobne
|