ďťż
Haary x draco
Długo się zeszło żeby zebrać wszystkie potrzebne zabawki, ale już tuż tuż i w końcu zacznę instalkę.
Na początek autko - Ford mondeo. Bez modyfikacji. W oryginalnym pakiecie od ST oraz felgami 18". ![]() Następnie sprzęt. ![]() Ten srebrny wzmak wychodzi na zdjęciu jakby był ostro dojechany. Mój aparat to shit... Naprawdę wygląda tak: System aktywny będzie się składał z następujących komponentów: - Jednostka główna - Clarion 958 - Wzmak pod tweetery - Soundstream Reference Class A10.0 - Wzmak pod woofery - Soundstream Reference 700SX - Wzmak pod sub - Soundstream Reference 1000SX - Tweetery - Rainbow Platinum CAL28 lub Morel Supremo (lub obydwa na zmiane;) - Woofery - Rainbow Platinum - Sub - Soundstream Da Vinci 10"(to na jak długo, w zależności od tego jak zagra w dobrze wykonanej ZAMKNIĘTEJ skrzynce) - Kable RCA - Stinger Expert x 3 - Kable glośnikowe - Stinger HPM (Na woofer zamówione w Polsce. Na tweeter i sub zamówione w UK. Niedługo powinny być) - Wygłuszenie drzwi - Dynamat Extreme. Obecnie leży i czeka bulk pack. Jak będzie mało się dokupi. - Wygłuszenie bagażnika - jeszcze nie wiem. Jedna z tutejszych mat tłumiących. - Chłodzenie wzmacniaczy - turbina stingera (w drodze z Polski). Dojdą do tego jeszcze rozdzielacze prądowe i bezpieczniki. Skórka wężowa też niedługo powinna być. MDF na panele czeka już w bagażniku. Chciałem dzisiaj zacząć wygłuszanie drzwi ale jak się okazało, po wjechaniu do standardowego angielskiego garażu, nie mogę ich otworzyć!! Niestety za wąsko... Zrobię to w takim razie na zewnątrz. Niestety nie udało się to dzisiaj bo mamy tutaj STORM OF THE YEAR :) Jako że mam tylko jeden dzień wolny w tygodniu to troche się zejdzie z zamontowaniem wszystkiego. Update - mam nadzieję że wkrótce. Rady i krytyka mile widziane. Pozdrawiam:) Radze Ci montuj i przyjedź na spota to będzie krytyka :) To się nazywa SS-team ;-) Nie ma to jak stare dobre refy....:) Nie myslales o piecu da vinci zeby to wszystko napedzic? Dobrze szukajac wyszloby taniej jak te 3 refy a w przyszlosci mogloby byc 3 way aktiv:) sylweek, Sylweek objecujesz?:D MCR, Jak jechać to po całości:) kuba100, Myślałem o nim dosyć długo. Nie jest jednak tak łatwo go dostać w dobrym stanie. Dlatego refy. Do pełni szczęścia brakuje Ci tylko pajęczego grilla na tego Da Vinciego ;-) ten grill by go tylko zeszpecił :) niezła locha, magnesem na zew. ;) myślałem o tym ale czy ja wiem.. zajmie to z pół bagażnika ;) Mój pajęczy grillek właśnie do mnie przyjechał ;-) pokryje Focala Wrzuć fotkę jak to wygląda:) witam - pytanko do slepego gdzie w uk dostales peszel tzn wazowa skorke czy jak tam , bo ja nie moge, jakos to sie musi inaczej nazywac (-; powiem Ci ze pajaczek wyglada niezle :) efektownie :D Też mi się podoba. Wygląda solidnie, choć symetryczny nie jest ;-) metalowy czy plastik ?? Odlewany metal (lekki, ale na aluminium nie wygląda). eh tak na marginesie zapytam sorry za OT gra juz cos u Ciebie ? Gra, ale nie pytaj pod czym, bo wstyd ;-) Jak tylko Akust!k dojdzie do siebie (czego mu serdecznie życzę), to pojawi się w końcu zabudowa i piece, co by stanowiło koniec instalacji. scrawl666, na znanym portalu szukaj braided sleeve lub braid sleeving jaaa palcyma mnie wytykają ... ;P ;) będzie ok szybko sie polepsza wczoraj przyjaciel przestrzelił sobie stopę ze śrutówki pod samym domem ten to się wybyczy za wszystkie czasy ;) czy ta osłona jest z hajendowego materiału :P Zabralem sie dzisiaj za tlumienie drzwi. Zeszlo sie troche bo robilem to na dworzu przy temperaurze 6 stopni :) Musialem dosyc dlugo podgrzewac mate zeby sie dobrze uksztaltowala i dokleila. Nie to ze chce wywolac dym ale APP sie latwiej kladlo niz dynamat :P (dlatego ze nie mialo sreberka). Nie zdazylem juz zrobic panela na glosnik ale widze ze bedzie raczej niemozliwe wpuszczenie glosnika pod boczek. Przede wszystkim membrana glosnika dotyka boczka w dwoch miejscach a nie moge wiecej wpuscic w drzwi bo zaczepia o szyne szyby. Wypuszczenie glosninka poza boczek nie bedzie latwe. W miejscu gdzie jest czesc glosnika, lacza sie 3 rodzaje plastiku, razem z raczka. Wiec jesli to dobrze zrobic aby jakos wygladalo to trzeba by bylo przerabiac caly boczek. Opcja zrobienia kick panela byla by chyba latwiejsza niz wypuszczenie tylko znowu pojawia sie problem. Zaraz za miejscem na glosnik znajduje sie silnik do szyby wiec nie mozna by bylo wpuscic glosnika w drzwi nawet na cm... Jak znajde boczki to bede myslal jak to rozwiazac. Jak sie okazuje wszystkie szroty maja boczki do mondeo przed 2003 rokiem, a te sa inne :/ Zdjecia z gluszenia wrzuce jutro wieczorem bo nie mam ze soba kabla. Sorry za brak polskich liter. Niestety pisze na angielskim kompie... Ślepy mieszkasz w uk a tam wiecej szrotów niz gdzie kowiek jesli nie znajdziesz u siebie w okolicy szukaj na ebay.co.uk tam boczki do mondziaka na pewno znajdziesz na 100% Pozdro fajny pakiecik ma to twoje autko :) Ehh tez myslalem ze nie bedzie problemu a jednak... W ciagu kilku ostatnich dni obdzwonilem i odwiedzilem sporo szrotow. Wlacznie z dwoma najwiekszymi w UK. Maja od cholery boczkow tylko ze z samochodow przed 2003 rokiem. Roznica polega na mocowaniach i te starsze nie maja tego paska na drzwiach. Moj ma ala aluminium. Ebaya sprawdzam od kilku dni i znalazlem jeden po 2003 roku, tyle ze ghia z ciemnym drewnem... No dobra. Fotki drzwi. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dzisiaj wziąłem się za panele na głośniki. Jednak dopóki nie będe miał boczków to raczej ich nie skończe. Troche utknąłem w miejscu bo kable będą dopiero na początku kwietnia. Akurat mam w następnym tygodniu dwa dni wolne które mógłbym dobrze wykorzystać. Jakieś pomysły za co sie wziąć? Nowatorskie rozwiązanie z tym mdf'em...przy takiej butelce to i robota dobrze idzie:-) ![]() Chciałem tym mdfem całą dziure zatkać ale nie dało by rady założyć boczka. I tak weszlo na ścisk. Te kawalki zostały przyklejone na coś co się nazywa NO MORE NAILS i po godzinie ciężko to było oderwać. Co do tej butelki. Pisałem wcześniej że było zimno więc jakoś trzeba było się rozgrzać;) bardzo fajnie :) widac ze sie postarales tylko te jajka na kolko trzeba zamienic :) Chciałem tym mdfem całą dziure zatkać ale nie dało by rady założyć boczka. I tak weszlo na ścisk. To wynikało z grubości MDFu, czy też boczek jest jakoś specyficznie ukształtowany i włazi w dziurę? Ten MDF czymś zabezpieczyłeś czy zostawiłes samemu sobie żeby zgnił od wilgoci?? Odrazu zgnił ... uległ zmiękczeniu akustycznemu - bardziej poprawne politycznie ;) Ja bym tam blache przynitował Część boczka włazi w dziurę, dokładnie mówiąc łączenie dwóch części boczka. Zacząłem to troche tuningować ale boczek sie zaczął rozłazić. MDF został zabezpieczony. Uważam że nie ma potrzeby nitowania tam blachy. Są na tym dwie warstwy maty i trzyma się to b.mocno. Próbowałęm ręką wgnieść matę i nie ma takiej możliwości. Jak będzie się z tym coś działo to wtedy będe myślał nad całkowitym zatkaniem dziury. Wzialem sie dzisiaj za panele i mam pytanie. W mondeo, glosniki sa 5x7. Zrobilem wiec pierwsza czesc ktora przykrece do drzwi w ksztalcie (mniej wiecej) oryginalnego glosnika. Druga czesc jest okragla pod moj glosnik. Wyciagam glosnik spod boczka i sie zastanawiam jak zrobic z druga czescia (okragla) panela. Czy ma on byc polaczony z boczkiem za pomoca zywicy i razem z nim przykrecony do tego panela ktory jest polaczony z drzwiami? Czy lepiej bedzie skrecic obydwie czesci, do tego glosnik, a boczek tak obrobic zeby tylko otaczal glosnik ale nie byl polaczony z panelem i glosnikiem? Cytat: boczek tak obrobic zeby tylko otaczal glosnik ale nie byl polaczony z panelem i glosnikiem Tak będzie najlepiej. No to tak bedzie. ja zrobiłem tak: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dodam, że robiąc w ten sposób trzeba konkretnie wysmarować ten panel, nadać mu masy i sztywności. Teraz jak bym robił ten okrągły pierścień zastąpił stalowym. Teraz coś o panelu : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() potem 3 dni szlifowania ;) troche szpachlóweczki finisz i lakier albo jakisszmateks No dzisiaj w koncu dotarly boczki. Niestety leje.... U mnie ten panel co sie mocuje do drzwi musi byc troche innego ksztaltu. Wrzuce w nocy fotki jak wroce do domu. Zrobilem je z dwoch warst 18mm MDFu i powinno byc ok. Teraz sie zastanawiam jak mam do cholery zrobic te boczki zeby nie przerabiac calych... Z lekkim opóźnieniem wrzucam foty (cholerni angole odcieli mi net na dwa dni). Zacząłem robić panele na drzwi. Trochę cięcia... ![]() ![]() trochę piłowania ![]() trochę przycierania ![]() ![]() trochę malowania ![]() Znowu trochę wycinania ![]() ![]() ![]() I pojawia się kolejny problem. ![]() ![]() Jeżeli mocowanie głośnika dam na równi z tapicerką to nie zamknę drzwi. Jeżeli dam go głębiej, to będe musiał zjechać żywicą jakiś centymetr co może wyglądać średnio... Myślałem o zostawieniu pierwszej części panela przykręconego do drzwi. Następnie danie zewnętrznego panela bardziej w lewo i połączeniu żywicą (tak jak Sylweek na górze pokazał). Niestety głośnik nie wejdzie. Jakieś sugestie jak to rozwiązać? Można by było dać głośnik głębiej tak jak jest. Na równi z boczkiem dać jakiegoś typu siatkę i na to nałożyć cienki czarny materiał. Tylko jaki będzie sens wypuszczenia głośnika? Zobacz tą instalke: http://www.pro-audio.pl/index.php?s=3;95 Dużo ci powinno naświetlić jak zamontować woofer - jak widać chłopaki go poprostu cofnęli do tyłu a to pociągnęło za sobą przeróbki kilku plastików - ale efekt - conajmniej bardzo dobry wg mnie. Zobacz tą instalke: http://www.pro-audio.pl/index.php?s=3;95 Dużo ci powinno naświetlić jak zamontować woofer - jak widać chłopaki go poprostu cofnęli do tyłu a to pociągnęło za sobą przeróbki kilku plastików - ale efekt - conajmniej bardzo dobry wg mnie. Ja ogladałem to auto na zywo, moze to ładnie wygląda na fotkach ale w rzeczywistosci tapicerka mocno pracuje i trzeszczy. to juz raczej kwestia wykończenia "od wewnątrz", kwestia wygłuszenia nie paneli. Przy takim zamontowaniu glosnika bez cięcia drzwi się nie obejdzie. Chyba że głębokość montażowa tego focala jest conajmniej dwa razy mniejsza niż mojego woofera.... Myśle jeszcze o jednej opcji. Glośnik zamocować tak, żeby siatka była na "równo" z boczkiem a panelem zakryć część gdzie przykręca się głośnik. Tylko plastiki mogą dawać do wiwatu... to juz raczej kwestia wykończenia "od wewnątrz", kwestia wygłuszenia nie paneli. Tylko akurat w przypadku tej tapicerki i takiej w nią ingerencji moze okazac sie bardzo trudne. Pozatym, nie widze potrzeby zmiamy umieszczenia woofera. Przy takiej lokalizacji i odpowiednim umieszczeniu na słupku tweetera mozemy uzyskac praktycznie idealne czasy dolotu wiec mniej trzeba bedzie nastukac w procku co potem przelozy sie pozytywnie na odbior muzyki. Jutro dotne jeszcze półcentymetrowy panelik i zobacze jak to się mieści. Najwyżej nie będzie pięknie... Jak przesuwając woofer pozbyli sie jakiegoś mocowania to problem jak nie to łatwizna :) Jak było wiotko to mogli od spodu żywicą i matą z włóknem szklanym usztywnić i na to pastą braxa, ale ślepy zapewne ogarnie temat jak należy ;) drzwi cial nie bede :) drzwi cial nie bede :) Mięczak ... wcale nie... ;P Jak było wiotko to mogli od spodu żywicą i matą z włóknem szklanym usztywnić i na to pastą braxa, ale ślepy zapewne ogarnie temat jak należy ;) Betonowanie tapicerki żywicą i braxem to nienajlepszy pomysł. Ja tak miałęm zrobioną jedną pare tapicerek, teraz załozyłem boczki nieusztywniane, tylko z przyklejona matą i na to specjalna gąbka - efekt jest o wiele lepszy. akurat żywica to nie beton jest mało wazy a zamiast pasty można dac mate jak kto woli. Tu pisalismy o boczkach mondziaka które po przycięciu rozłazi sie bo jest z paru elementów. Łączenia elementów można połączyć czym innym - chyba akkustyk o tum pisał jakiś czas temu ;) Pewnie mozna, tylko tez chodzi o to ze jak potniesz boczek ktory sklada sie z 4 czesci to musisz sie naprawde nakombinowac. Do tego dochodzi jeszcze wykonczenie tego w jakis sposob a nie chce obijac calych boczkow... W czwartek troche podłubałem więcej z drzwiami. Musiałem pozbyć się mdfu z drzwi bo będe musiał przerobić, usztywnić boczek i za cholere nie wejdzie. Próbowałem z cienką blachą i też nie ma szans. Poprostu musi być wgłębienie. W zamian położyłem 3-4 warstwy maty i boczek wchodzi normalnie. ![]() Potem wziąłem się za boczki. ![]() ![]() ![]() ![]() Wczoraj troche ogarnąłem tą żywice na jednym z boczków ale do wykończenia tak jak chce, dluga droga. Troche pomerdałem sprawe i będe musiał poprawiać. Tak to jest jak coś się robi pierwszy raz.... Powoli mnie to zaczyna denerwowac. Ostatnie 2 tygodnie w moim dniu wolnym leje deszcz. Praktycznie nie moge ruszyc z robota :( Dobra rzecz to to ze w koncu dotarly wszystkie kable, peszle, spinki, koncowki itp. Szkoda tylko ze nastepny dzien wolny mam po 5 maja :( Wczoraj przeprowadzilem przewody od baterii do srodka auta. Przeprowadzilem je nad nadkolem (2x50mm) a nastepnie przewiercilem dwie "dziurki" w lewym przednim slupku (tym do ktorego mocowane sa drzwi) zeby przejsc do srodka. Pytanie. W miejscu gdzie wywiercilem dziury stykaja sie dwie warstwy blach. Jedna to slupek, druga to ta czesc do ktorej przykrecany jest blotnik. Czy jest jakas mozliwosc ze te dwie blachy moga sie ruszac? Wieczorem wrzuce fotki jakby ktos nie kumal o co mi chodzi. Czemu akurat kable puściłeś tamtą drogą? ...nie ma to jak zrobić z auta durszlak:-) Patrząc na inne możliwości: - koło oryginalnej wiązki - może przejdzie jeden 35mm, nie ma szans na 2x50 - inne dostępne dziurki ;) - jest jedna, centralnie za silnikiem, średnicy coś koło 2cm także wiercić i tak by trzeba było, a dostęp do tego jest prawie żaden. Ledwo co ręke tam moge włożyć. Więc dlaczego nadkolem? Kable są przyczepione do miejsc gdzie przykręca się błotnik, tyle że od dołu. Są więc widoczne tylko przy akku. Nie są narażone na wysokie temperatury itp. Od spodu osłonięte są całkowicie nadkolem a potem przechodzą do słupka i wychodzą w środku gdzie jest wielka dziura. Dwie dziurki nie powinny mu zaszkodzić. Z wierceniem nie było problemu bo wiertełko przeszło przez dwie warstwy jak przez masło. ![]() Potem troche spinek i wszystko wygląda ok. ![]() ![]() ![]() ![]() Było ciemno i mój telefon za cholere nie chciał zrobić zdjęcia bez flasha :/ ![]() Dzisiaj zrobilem duzy krok do przodu. Kilkanascie godzin roboty i wszystkie kabelki przeprowadzone do bagaznika. Jutro wstaje raniutko i przed praca ogarne troche bagaznik. Do konca miesiaca powinno zagrac:) Nie bierz tego do siebie ale jak dla mnie taka droga kabla zasilającego jest niedopuszczalna. W każdym aucie jest dość miejsca na ścianie grodziowej - czasem trzeba popatrzeć ,pokombinować ,zdemontować trochę plastików a nieraz i podzespołów. Tam gdzie masz kabel będzie dostawał błotem kamieniami. W mieście to raczej małe ryzyko ale poza miastem to i patyka czasem można na koło złapać . -co by było gdyby babcia miała wąsy? - no niby teoretyzuję ale też błotniki najczęściej są atakowane przy wypadkach w ruchu miejskim. Oby bezpiecznik puścił szybciej od kabla Nie bierz tego do siebie ale jak dla mnie taka droga kabla zasilającego jest niedopuszczalna. Byc moze i jest ale np. w galancie japonce puscily tamtedy wiazke kabli grubosci kciuka młotkowego pracujacego w stoczni.l Ot i caly klops. U mnie w rejonach gdzie Ślepy zrobil swoje 2 dziurki (ehm....taaak) jest zaslepka o srednicy ok 7cm i obok fabrycznej wiazki zmiescil sie i 1x70mm2. Cytat: Tam gdzie masz kabel będzie dostawał błotem kamieniami. W mieście to raczej małe ryzyko ale poza miastem to i patyka czasem można na koło złapać Kamienie raczej odpadaja bo tak jak napisal Ślepy całosc przykrywa nadkole, gdyby sie tam kamienie dostawały to blotnik od srodka bylby wypiaskowany :) Cytat: -co by było gdyby babcia miała wąsy? A no wlasnie i tu jawi nam sie odwieczna prawda ekranu (prawda....) ze gdyby rzekome wąsy babcia nosila to ja musialbym przerabiac cala fabryczna instalacje by podczas wypadku móc pozwolić sobie na komfortowe wpatrywanie sie w drugie auto masakrujace moje. Cytat: Oby bezpiecznik puścił szybciej od kabla "Doktor nie puścił, ale drzwi puściły" a to taki quiz ogólnodostępny dla braci utechnicznionej "Skont ten cytat" akust!k, chyba nie do konca rozumiesz ktoredy ida kable. Tak jak napisalem wczesniej. Kable przypiete sa nie do nadkola tylko do metalowej czesci nadwozia do ktorej mocuje sie min. blotnik, zawieszenie, maske. Nie ma tam prawa nic sie dostac bo wszystko jest osloniete plastikowym nadkolem. Zarowno od strony kola jak i blotnika. Gdyby kabel byl na cokolwiek tam narazony to bym wiercil gdzie indziej. Jak puszczasz kabel przez dziure 2 cm za silnikiem, turbina i innymi elementami gdzie temperatura jest b.wysoka to nie jest narazony na uszkodzenie?. A gdybac o dzwonach sobie mozemy godzinami. Rownie dobrze moze sie cos stac jak masz kabel gdzie indziej. Wszystko zalezy od dzwona. Ciekaw jestem czy sedzia na zawodach uznal by to za niebezpieczne poprowadzenie kabla. Jeżeli jest odpowiednio zabezpieczony i zamontowany to myślę, że nie. W ramach ciekawostki w Citroenie Xsara Break przewod paliwowy idzie o ile pamietam za prawym progiem calkowicie odkryty, podobnie to sie ma w Oplu astrze pierwszej generacji tzw. classic wiem bo w obu gubilem paliwo ;-) W ramach kolejnej ciekawostki sterownik do silnika w volvo v50 /nowe s40 jest za przednim lewym halogenem ,15 cm od ziemi. Byle stłuczka i po nim. Jak już tak zeszliście z tematu to dodam od siebie że w corolli verso2 przedni zderzak przykręcony jest do lamp-najazd na wyższy krawężnik kończy się urwaniem uchwytów...a bezpośrednio za prawą lampą znajduje się co? ...pompa ABS'u do której idzie piękna wiązka która przechodzi przez szczelinę w fartuchu-po małym dzwonku tył lampy trafia prosto w elektronikę pompy miażdżąc za razem kostkę i przecinając o ostry brzeg fartucha całą wiązkę.Wszystko było by cacy gdyby nie fakt że kostka do pompy nie występuje osobno a cała wiązka silnika kosztuje ok.10tysi w serwisie oczywiście:-) a i zapomniałem dodać że zaginają się wszystkie przewody hamulcowe! Morał z tego taki że ''ślepego'' kabelek pod błotnikiem to pikuś...poza tym z fotorelacji widać że jest solidnie przymocowany i dobrze osłonięty. Wujas kazalby sie wam zastanowić czy to czym jezdzicie moznawogole nazwać samochodem :D peace Mi się jednako nie podoba taka lokalizacja- ma prawo ;P i tyle w temacie . To co opisujecie to celowe działania producentów . Oni też chcą z czegoś żyć . dlatego teraz ECU lądują w komorach silnikowych to samo inne sterowniki suto obudowane plastikami droższymi od zawartej wewnatrz elektroniki . Np- osłona silnika nowego passata w serwisie 900zł !! za 0,25mkw. plastiku . zbiorniczki płynu do spryskiwacza lądują w zderzaku - choć żadne logiczne przesłanki nie przemawiały w wielu autach za przenosinami w to miejsce. Skoro auta się mało psują same producent sam musiał zadbać o swoje interesy. maja po prostu leb do interesow :) wiedza jak robic kase :D Wlasnie wróciłem ze szrotu gdzie cyknąłem dwie foty. Na pierwszej zobaczycie jak wygląda nadkole w mondku. ![]() Na drugiej jak wygląda mondeo po dzwonie w bok. Z tego co się dało wywnioskować to uderzenie dosyć mocne, centralnie na wysokości koła. Na czerwono zaznaczyłem miejsce gdzie idzie kabel. Oczywiście pod spodem. ![]() ale macie problem, najlepiej co pięc metrów mocować kabel, przeciągać w plecionce i dodatkowo w peszlu karbowanym (dla pewności bo fabryka wypuściła te druty z bardzo skromną izolacją, coś jak rojstopa) Proponuje wyjąć silnik wiercić i z zastosowaniem śrubunków jakoś MOŻE to przetrwa. Ślepy, czy ja każę Tobie tłumaczyc sie z lokalizacji kabla ??? QWA wyluzujcie ! wyraziłem swoje zdanie . Chyba tyle mi wolno ? Osobiście wolę centralne prowadzenie kabla . Nie jest problemem dla mnie nawet zdemontowanie deski w aucie czy opuszczenie silnika z wózkiem na podłogę........ Bo jeśli macie się tłumaczyć i zaraz udowadniać że nie jesteście wielbłądami to ja wysiadam .Nikt nie powiedział że jestem nieomylny może nawet sie czegos nauczę ale z tymi fotami - bez przesady. Pozatym to była tylko lekka stłuczka ;P akust!k, nie no ja nic nie mam przeciwko uwagom. Wręcz przeciwnie. To że uważam że kabel w tym miejscu jest bardziej niż ok, to inna sprawa :P Wszyscy staramy się zrobić bezpieczną instalkę i takie tematy mogą co nieco uświadomić niektórych. Bardzo chętnie poprowadził bym ten kabel centralnie nad dywanik pasażera, gdzie byłby łatwiejszy dostęp pod dywan, tylko że nie jest łatwo coś takiego zrobić mając do dyspozycji podjazd na podwórku i fabryczny podnośnik forda (nie zaryzykuje położenia się pod autem ;) O dłubaniu za silnikiem można pomażyć bez wyjęcia połowy osprzętu... Cytat: Pozatym to była tylko lekka stłuczka ;P Ciekaw jestem czy powiedział by to samo kierowca mondka :) Cały bok zjechany. Boczne jaśki + kurtyna + czołowa na wierzchu więc ... chyba było jednak mocniej niż lekko:P Aha. Fotki z położenia kabli w środku. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() niedawno miałem najnowsze mondeo combi - 4 dniowe a ściślej mówiąc 1/16 pojazdu ;P blacharz oblookał i stwierdził -ino draśnięty za dwa tygodnie do odbioru ... wszystko jest względne jak głosi pewna teoria Cytat: blacharz oblookał i stwierdził -ino draśnięty za dwa tygodnie do odbioru ... jak dzwonisz po handlarzach to każde auto jest ''lekko dotknięte'' a w rzeczywistości auto jest zabite...nie wspominam nawet o motorach które są zawsze po malutkim szlifie:-) Ślepy, gluszonko podlogi w planach ? Najpierw bagażnika. Podłogę zostawię na później. Maty są kosztowne ;( moze i kosztowne ale ostatnio ceny troszke polecialy w dol :) Niby tak, ale niespodziewane wydatki (wczoraj wymiana szyby i inne pierdoły) znacznie ograniczyły mój budżet... Troche odetchne to będą i maty;) no jak u kazdego niespodziewane wydatki :) ja musze zonie kuchnie do konca wyposazyc (troche boli moja kieszen) ale czego sie nie robi z milosci :) Jak na złe gorąco się zrobiło i biznes kuleje. Za cholere nie chce ostatnio padać deszcz, a przecież to Anglia... ee tam u nas pada od 2 dni :) tez wyspa ale ta po lewej stronie ... Mam nadzieje ze i do mnie przyjdzie:D no wiatr na wschod wial wiec prawdopodobne :D Cytat: jak dzwonisz po handlarzach to każde auto jest ''lekko dotknięte'' a w rzeczywistości auto jest zabite. jak to zabite? wracaj do pl mam takiego co z jednej śrubki odbuduje Tobie auto - najlepsze że kiedyś pojechaliśmy na geometrie do dealera mowiąc że auto chyba po lekkim dzwonie jest . Ten brał lasery bajery mierzyli ważyli .... (ważyła sroczka kaszkę..) i stwierdzili że rozbieżności są poniżej 2mm i niemożliwe żeby było bite bo z fabryki wychodzą z większymi błędami -norma dopuszcza tam 2,5mm+- tylko się uśmiechaliśmy .... sorry za offtopa
|
Podobne
|