ďťż

Instalka budżetowa ale z pomysłem.

Haary x draco
Witam serdecznie. Mój znajomy posiada dwa wzmacniacze pioneera:
Pioneer GM6300F
60-Watts x 4, at 4 ohms Output power
60-Watts Dynamic Power at 4 ohms
75-Watts x 4 at 2 ohms output power
150 Watts x 2, at 4 ohms Bridge
Peak Music Power: 600-Watts
Load Impedance Capability: 2-8 Ohm Stereo, 4-8 Ohm (Bridged)
Frequency Response: 10Hz - 50kHz
Total Harmonic Distortion: 0.010%

Pioneer GM5300T
4 Ohm 125 Watts x 2 Output Power
4 Ohm Bridged 380 Watts x 1 Output Power
2 Ohm 190 Watts x 2 Output Power
1 Watt into 4 Ohms 75 dBA Signal to Noise
4 Ohm 130 Watts Dynamic Power
Load Impedance Capability: 2-8 ohm Stereo, 4-8 ohm Bridged
Frequency Response: 10Hz - 50kHz
Total Harmonic Distortion: 0.015%

Do tego chce zakupic pod 4 kanałówkę dwa suby μ-Dimension μ-Jr. 1004 v.2 i puścic je w mostkach więc dostaną po te 150W. Do dwukanałówki zamierza kupić PowerBass 3XL-6C.
Co sądzicie o takim wyborze? Z tego co wiem lubi słuchać głosno a słucha głównie tracne i house. Wzmaków nie chce zmieniać a sprzęt ma byc nowy więc sporego pola manewru nie ma. Łącznie zestaw wyjdzie około 1500zł nie liczac wzmaków i całej reszty akcesorii. Mi się wydaje to całkiem całkiem a co wy o tym sądzicie??


Cytat: a co wy o tym sądzicie??

przypałka!

założe sie że nie słyszeliście nawet porządnego systemu, bo np 1x12" vega i 1x dobry przod rozmaże was po szybach koledzy...
No to Umek oświeć mnie co byś zaproponował. Ale warunek jest taki że wzmaki zostają ( to nie jest mój wymysł żeby nie było ) a budżet to 1500zł na przód + sub. samochód to honda prelude więc nie duży. Wybaczcie post pod postem.
Który rok prelude?? Bo jak ta generacja 92-96 to dość wredne auto. Celowałbym raczej w 2 x 16,5 cm w każdych drzwiach.


Preluda jest z 98 roku. a dwa razy 16.5 to raczej odpada bo kumpel nie che zbytnio przerabiać nic. Ja tego jego autka to jeszcze nie widziałem w poniedziąłek dopiero zobacze. Coś tam ponoć było robione w nim ale poprzedni właściciel jeździł z magnatami więc spodziewam się szitu i wygłuszenie pójdzie jeszcze raz do zrobienia pewnie. 2x16 to już grubsza zabawa. fakt faktem żywicą potrafie się posługiwać ale jak on usłyszy że chce przerobić tapicerkę to poleci do norauto i kupi jakieś szity co mu wcisną. A co sądzicie o tych helixach i udimensonach?? zagra to przecież ciekawie a i będzie ładnie wyglądać. Kumpel dopiero wchodzi w świat CA i sam do końca nie wie czego chce. dał budżet 1500 i w tym muszę się zmieścić. Ja na jego miejscu to bym wogóle opchnął te wzmaki co ma i kupił coś ciekawszego ale na to nie dał się namówić.
przepraszam to ja spaliłem bo pomyślalem ze chcecie wstawić 3 komplety glosnikow L-6C :), zwracam honor i uważam że koncepcja niezła tylko właśnie te wzmaki troche odstają :(
nie no spoko żalu nie ma. No wiem że te wzmaki nie za specjalne ale weź takiego przekonuj. Jak on chciał w półkę głośniki:) że i tak go na kręciłem na ten zestaw hehe Korzystaliście może z kabli klotza do samochodu jako sygnałówki?? Dzięki za usunięcie zdublowanego posta:)
Ja mam sygnałowki Klotz LaGrange.
A porównywałeś je z jakimiś innymi?? ja myślałem o MY-206 podobno taki bardziej zrównoważony dźwięk.
Nie jestem fetyszystą kablowym, dla mnie było ważne żeby nie gwizdało, nie szeleściło, nie rozpadało się w rękach itd, jakieś historie o różnicach dźwięku między kablami na tym poziomie sprzętu wywołuje u mnie jedynie lekkie rozbawienie.
ja robiłem test na zestawie słuchawkowym i to takim porzadnym (grado sr325, forum, cd denon) i powiem CI że były różnice i to spore a testowaem akurat stingera hpm dream, experta i sonus oliva srebrny. Najbardziej podobał mi się stinger expert, ale sonus oliva był bardzo detaliczny. fakt faktem róznice były ale na bardzo dobrym sprzęcie i to sluchawkowym w aucie jest inaczej to wiem ale zawsze warto wziąć coś ciekawszego:) wziąłbym tego experta ale szkoda mi 270zł a klotza mam za 100zł bodajże. dlatego pytam:) to mówisz nie ma z nim problemu i jest dobrze wykonany.
U mnie wszystkie sygnałówki mają 75-100 cm długości więc łapy sobie uciąć nie dam że nie wystąpią na nim jakieś efekty uboczne na większych odległościach, z drugiej strony to mój pierwszy interkonekt na którym nie mam gwizdu alternatora.
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Haary x draco