ďťż
Haary x draco
Witam.
Znów mam sprawę :) Zbliżam się do montażu klocków i pozostaje mi w głowie jedna kwestia o której większość nie pisze. Mianowicie materiale który należy położyć na podłogę tak aby kable nie były widoczne na wykładzinie. Otóż zamierzam wygłuszyć chociaż częściowo przegrodę pomiędzy wnętrzem auta a komorą silnika oraz podłogę pod kierowcą i pasażerem a bardziej ich nogami. Na maty i kable chciałbym dać jakąś piankę która pozwoliłaby uzyskać w miarę gładką powierzchnię po położeniu wykładziny tak jak już napisałem na wstępie by nie było widać że tam biegną jakieś kabelki. Przeglądam oferty np. Standartplastu i widzę Bitoplast A10 oraz Splen. Nie bardzo wiem jednak czy te materiały nadawałyby się do tego typu rzeczy ponieważ nie dotykałem ich i nie wiem jak one są twarde czy nie jest to jakaś pianka która po kilku wejściach do auta nie zrobi się płaska jak tektura. Coś podobnego w swojej ofercie ma również Sinuslive o nazwie DSM Panel. Czy ktoś stosował może te materiały i mógłby mi skrobnąć kilka słów o nich tak abym mógł choć troszkę wiedzieć czy nadają się na podłogę i nie będą się nadmiernie deformować pod nogami? A może stosujecie coś innego wartego polecenia? Jakaś inna alternatywa może? Od razu uprzedzam że posadzka samopoziomująca odpada :) Wdzięczny będę za naświetlenie mi tego tematu :) Pozdrawiam DSM Panel sobie odpuść . To zwykła gąbka z klejem jednostronnie zabezpieczona cienką plasticzaną skórką . szybko się odkształci a już miałem gonić w poniedziałek do sklepiku żeby mi to zamówili. Dzięki za informację. Chyba pozostaje mi jedynie podjechać do dystrybutora Standartplastu i 'pomacać' to co mają do zaoferowania. Ewentualnie rzucę karimatkę pod wykładzinę :) poczekaj aż wolf wejdzie na forum. Z tego co zamieszczał w galerii wnioskuję że trochę wynalazków kładł już na podłogę... Cierpliwie czekam bo z tego co widzę to jeszcze kilka osób kładło coś na podłogę Ja lepiłem tylko bitumiczną i powiemm tobie ze dużej różnicy nie zauważyłem. Na podłego koniecznie jakas polimerowa plus pianka inaczej nie ma to sensu. Co do przegrody poszukaj fizeliny lub jakiegoś szmatenksa przyklejanego. A najbardziej sie skup na dziurze gdzie kolumna kierownicza sie przebiuja do silnika. Co do kabelków i tsak ich nie bedzie widac jak je rozsądznie poukładasz. Zasilajace mozna puścić zawsze progami, a rca i glosnikowe wzdłuż tunelu środkowego. brzesiu, jaka pianka? Jaki szmateks przyklejany :) O nazwy proszę bo zachodząc do byle jakiego sklepu i tak mówiąc wyślą mnie do pasmanterii :) Troszkę tych kabelków będzie a lepiej dmuchać na zimne :) A może Standartplast Bitoplast lub Standartplast Splen ? Stosował to już Ktoś ? Krzyżak, o to coś właśnie się pytałem w pierwszym poście :) Trzeba cierpliwie poczekać :) Krzyżak, o to coś właśnie się pytałem w pierwszym poście :) Trzeba cierpliwie poczekać :) O ja głupia ci.a ...przeoczyłem :-P to czekamy :-> Z tego co się narazie dowiedziałem w barierze to: - Bitoplast jest materiałem, który się nakleja np. na spodnią częsci tapicerki w celu uniknięca obijania się jej o powierzchnia, która jest pod nią. Charakteryzuje sie tym, że się dopasowuje do różnych nierówności i nie wraca do stanu poprzedniego. - Splen jest za to materiałem, który sie nakleja na warstwę jakiegoś antywibracyjnego cuda typu dynamat extreme czy tam vibroplast i zatrzymuje on szumy. Nie wiem jak jest z sprawami temperaturowymi. Izolują czy przepuszczają. Don't know. dr mul4tu, czyli z miejsca Bitoplast odpada bo po kilku razowym wejściu do auta zrobi się placek Splen to nie zrozumiałem :/ Z czego to jest bo w specyfikacji jest ubogo i to strasznie. Izolacja termiczna to już pikuś moim zdaniem. Może podskoczę do Bariery w piątek i pomacam jak mają i czasu mi starczy albo pogadam ze sprzedawcą od którego biorę vibroplastu kilka paczek czy przypadkiem tego nie ma na stanie albo nie mógł by tego załatwić na pomacanie i ewentualne kupno. Myślałem że ten Bitoplast właśnie nadawał się będzie idealnie do tego typu operacji a tu taki psikus że to na tapicerkę. W takim układzie chyba trzeba szukać czegoś nie audio a co będzie się nadawało pod względem sprężystości/twardości na podłogę bo chodzi mi głównie o wygłuszenie przegrody silnika i kawałek podłogi pod nogami bo blacha pod autem na wiosnę dostanie zabezpieczenie a co za tym idzie zrobi się deko ciszej (nie będzie słychać tych kamyczków obijających się o podłogę itp). Może ktoś jeszcze coś doda od siebie co by się nadawało bo w tym momencie jest bardziej w kropce niż byłem przed pisaniem tego tematu :) dr mul4tu, dzięki za info
|
Podobne
|