ďťż
Haary x draco
Po pierwsze chciałbym się przywitać, ponieważ to mój pierwszy post więc:
WITAM I POZDRAWIAM SERDECZNIE WSZYSTKICH CZŁONKÓW FORUM!!!!! Po drugie chicałbym się dowiedzieć co myślicie o takim zestawie: - przód DLS UP 36 - wzmak przód STEG K 2/01 - głsniki niskotonowe 2x JL AUDIO 10W6v2 - wzmak głośniki niskotonowe STEG K2/03 Drzwi przednie, cały bagażnik wygłuszone Dynamat Extreme, drzwi tylne pasta BRAX i może Dynamat, ale zobaczymy co z funduszami :). Myślę też o wygłuszeniu podłogi, ale też zobaczymy co z tego będzie. Wszystko to już się instaluje w BMW E39 sedan. Radioodtwarzacz to PIONEER DEH 6800 MP. Pytanie typu Pioneer czy Alpine zostawie w spokoju, ponieważ już baaardzo dużo o tym czytałem. Poprostu posłucham i ocenie które lepiej gra dla mnie. Z góry dziękuje za porady i opinie. POZDRAWIAM!!! Gralem na rdyjku Pioneer DEH-7700Mp i zmienilem je na Alpine CDA-9887. Teraz naprawde widze jaka jest roznica pomiedzy tymi radyjkami. Nie jestem profesjonalista ale jak dla mnie Alpine to jest szkola wyzszej jazdy. Radyjko przyjemne w obsludze, bogate wyposazenie i ten dzwiek. Pozdrawiam! Jeśli człowiek nie spróbuje to sie nie dowie :) Po podłączeniu wszystkiego, posłucham sobie Pionka i Alpinki . Zobaczymy co z tego wyniknie :) Może jeszcze Clarionek :) Jeszcze zapomniałem dodać, że okablowanie pochodzi od DLS-a. Pozdrawiam!! Widzę brak zainteresowania. Jednak prosiłbym o opinie. Z niecierpliwością czekam. Dzisiaj postanowiłem dorzucić jeszcze jedną parę głośników niskotonowych od zestawu UP 36. Więc będą po dwa na strone. NICE!! :) Postaram się w weekend wrzucić trochę zdjęć pstrykniętych podczas instalacji. :))) Podłoge wygłuszę w styczniu. Ciężko z finansami ;). Zastanawiam się na kondensatorem. Nie mam pojęcia jaki wybrać, który będzie wystarczający?? Umknął mi też gdzieś akumulator. Te same pytania co przy kondensatorze. Myślę o optimie lub stingerze. Takie ważne rzeczy mi umknęły, ale tak to jest człowiek "se zajara" nowymi klockami i traci głowę. Więc znawcy co jest żadnych komentarzy??? :) Muszę was nakręcać??? :) trzeba było nie wspominać o DLS'ie...masz za swoje;-) no właśnie ;) hehehheheee A to przepraszam jeżeli DLS gryzie :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Myślę, że z tą instalacją pojeżdżę z pół roku. Myślałem o Focalu na przód ale padło na DLSa. Ale tak jak wspomniałem wcześniej jestem otwarty na zmiany, uwagi, opinie na które ciągle czekam :). Przepraszam jeszcze raz wszystkich i jest mi bardzo przykro,że padło na DLSa :)))) Bardzo Nam wszystkim z tego powodu wszystko jedno ;-) Dzięki "hippek" odrazu mi lepiej :) Ale tak serio może coś na temat wzmacniaczy i głośniczków niskotonowych. O przewodach sygnałowych już czytałem ale zarówno one jak i głośniki pochodzą z firmy o której nie mówimy więc zostawmy ten temat. Panowie napewno, przynajmniej niektórzy, wiedzą na ten temat dużo więcej niż ja, ponieważ jestem amatorem i raczej nie mam zamiaru się "mądrować" więc prosiłbym o podzielenie się wiedzą na temat reszty komponentów. Uff... :) Dajcie już spokój z tym DLS'em - to powili zaczyna robić się nudne. Sprzęt jak każdy inny - gorszy, lepszy - do CA, a to Forum traktuje o CA, a nie o wzajemnych animozjach. Nikt tu nikogo nie szykanuje i nie będzie prowadził agitacji. Tak jak pisałem powyżej mi z tego powodu wszystko jedno ! Samochodzik już prawie skończony:) Pierwsze wrażenia odsłuchowe przechodzą moje najśmielsze oczekiwania. Jest ciepło, miło, dokładnie i z powerem. Steg z Dls coś pięknego :) JLki grają wyśmienicie. Bas jest wtedy, kiedy jest potrzebny i nie narzuca się. Jedyna rzecz która mnie denerwuje to syczenie podczas dodawania gazu. Wydaje mi się, że jest to wina kabli sygnałowych :) lub alternatora. Co o tym sądzicie??? I oczywiście odwieczny problem z tablicą rejestracyjną :). Może macie na to jakiś patent??? jasne, że mamy patent. Wyjmij blachę i naklej gumowa uszczelkę do okien o przekroju D (najlepiej) a z syczeniem ciężko sie dowiedzieć, moga być źle ułozone kable, uszkodzone kable sygnałowe, walnięty altek, uszkodzone radio (albo badziewne) albo wzmacniacz. FIVE O CLOCK już było, więc mi wyszło żebyś od kabla zaczął Cytat: Wydaje mi się, że jest to wina kabli sygnałowych :) ...mi się jednak wydaje że to wina nie samych kabli co ich montaż...jak wiadomo (no może nie do końca;-)) kable same nie łapią zakłóceń!Najpierw sprawdziłbym instalacje. Będziemy kombinować :). Jeśli chodzi o tablice rejestracyjną to uszczelkę mam przykleić pod spodem??? Obkleić dookoła??? no na przykład, tak żeby nie wystawała a rejestracja nie dotykała bezpośrednio do klapy czy zderzaka. Luźno!! ;) Dzięki "sylweek". Dzisiaj będe działał :) A DLS nie ma przypadkiem otwartego ekranu ? z jednej strony jest przylutowany z drugiej nie. To otwarty sie nazywa ? Na stronce znalazłem informację, że jest potrójnie ekranowany, ale mi to akurat za wiele nie mówi :) BMW i zakłócenia w audio to temat, ktory co jakis czas sie powtarza i dosc czesto dot wlasnie tej marki. Sam kilka lat temu, mialem problemy w e36, mimo iż instalacja była przyzwoita i poprawnie położona, siał samochód i tyle. Problem został u mnie rozwiązany tylko cześciowo i przypadkowo bo wymieniełm cd z pionka na alpine, jednak zakłócenia tylko złagodniały. Pamiętam kiedys lat temu kilka na tym forum byl Dawmac, i drążył temat zakłócen w bmw długo i udało sie po wymianie alternatora na nówkę. pozdr, Kuba Też slyszałem o tej różnicy między Pionkiem a Alpinką. Zmieniliśmy przewody sygnałowe na jakieś badziewie i sieje mniej niż na DlSach :) Ale Dlsy muszą zostać i tyle :) Właśnie się dozbrajam w nowy alternator :) i akumulator optimy :) Zobaczymy co będzie się działo :) Wracając do tematu tablic rejestracyjnych, uszczelka kupiona i właśnie przechodzi test odporności na "zjawiska atmosferyczne" :). Zastanawiam się też czy na Dynamatę Extreme nie dać jeszcze Dynaxorb-a pod głośniki??? Ale czy warto?? działanie dynaxa raczej zależy od konkretnego przypadku. Jak sie ma za duzo kasy to warto. Tzn. od jakiego konkretnego przypadku?? Co masz na myśli??? np wielkość drzwi, wielkość przestrzeni za głośnikiem, jakie juz zostało zastosowane wytłumienie itp Też slyszałem o tej różnicy między Pionkiem a Alpinką. Zmieniliśmy przewody sygnałowe na jakieś badziewie i sieje mniej niż na DlSach :) Ale Dlsy muszą zostać i tyle :) A zwróciłeś uwagę na kierunkowość tego DLS-a,bo kilka razy widziałem takie błędy i siało jak cholera.Którym progiem puściłeś kable? Z okablowaniem,panelami bocznymi i podłączeniem instalacji byłem w firmie CA. Jeszcze nie jestem aż tak doświadczony, żeby to wszystko samemu ogarniać. Dużo obserwowałem i się uczyłem, ale przy puszczaniu okablowania mnie nie było. Ale w środę będą to poprawiać. Mam nadzieję, że im się uda bo koszta alternatora są kosmiczne. A po której stronie twoim zdaniem powinno się znajdować to zwrócę na to uwage. Więc tak: -zmieniono kable sygnałowe = sieje -prowadziliśmy je w różnych miejscach, nawet na zewnątrz = sieje -podłączaliśmy radioodtwarzacz bezpośrednio pod akumulator, żeby ominąć instalację elektryczną samochodu= sieje Wniosek: wina auta, trzeba sprawdzić alternator. :) BMW- Będziesz Mocno Wqr..ony :) ale i tak kocham te samochody :) wicked84, a probowałes podłaczyć jakies inne cd ? pozdr, Kuba Tak podłączyliśmy Alpinke i Clarionka= sieje Podłączyliśmy lepiej mase, która ogólnie się rozłączyła ( długa historia), ale jest lepiej. Jeszcze aku żeby światełka nie przygasały i będzie miodzio :)
|
Podobne
|