ďťż

Alpine F-545

Haary x draco
Witam.
Bardzo proszę o pomoc ponieważ zakupiłem wzmacniacz Alpine V12 F-545. Ma on napędzać przedni zestaw Hertz Esk 165 i suba Hertz es 250.. Po podłączeniu gra mi to nie ciekawie i przedewszystkim cicho:( Czy miał ktoś zwas do czynienia z tym wzmacniaczem? ..jeśli tak bardzo proszę o opinie na jego temat lub ktoś może wie w czym tkwi błąd. Z góry dziękuje za odpowiedż


ciężko wywróżyć, ale
- sprawdź ile V masz na wyjściu w radiu a jak masz ustawione na wzmacniaczy (2 czy 4V przełącznik). Rozumiem ze gainem kręciłeś ;)
- sprawdź podłączenie przewodów prądowych do wzmacniacz, szcególnie masę. Jak masz podłąconą do karoserii to przeczyść papierem ściernym.

to na początek
Napięcie na wyjściu liniowym w radia mam 2V przynajmniej tak pisze w instrukcji... Gainem kręciłem już..ale z tego co slyszalem to powinien być ustawiony na 2V..( na tyle ile wynosi napięcie na wyjściach liniowych z radia...czy to prawda??? Bo jak ustawie na 2V to już całkiem cicho gra więc mam ustawione na 0,8- taka regulacja może uszkodzić wzmacniacz? A co do masy to zaraz po pracy ją sprawdze. Jaka masa będzie lepsza: z karoseri czy z akumulatora a może to bez znaczenia???
Jestem strasznie zawiedziony poniewaz wczesniej mialem wzmacniacz blaupunkta gta4 którym napędzałem w mostku przedni zestaw hertza esk165 (wiem że troche dużo im zapodałem bo po ok 160 W RMS ale ładnie i głośno grało) Wymieniłem tego blaupunkta na alpine za 2kpln i gra gorzej od tego starego blaupunkta:( Teraz już nie wiem co jest nie tak. Wzmacniacz wadliwy albo uszkodzony,zle zamontowany,z radiem cos nie tak a może głośniki walnięte...Blaupunkt na tej instalacji i pod tymi głosnikami grał dobrze...
Dodatkowo w mostku miałem podpiętego ES250 w którym niestety coś się uszkodziło- stuka coś w środku głośnika ALE GRA TYLKO ŻE TAK ,,NIJAK"..myślicie że mogłem go spalić?
Dzięki za zainteresowanie się moim problemem.
powinieneś ustawić napięcie takie same

mase lepiej z karoserii, ale nie jest błędem z nadwozia. Tylko trzeba pamiętać o dobrym podłączeniu kabel - konektor; konektor - nadwozie\klema

Dla jasności blau grał dobrze po zmianie na alpine jest cicho? masz możliwośc podpięcia spowrotem blaupunkta ?


Blaupunkt grał o wiele głośniej,dynamiczniej. Pisząc z nadwozia masz na myśli z aku?? bo troche nie łapie:/ Tak mam możliwość odzyskania blaupunkta... Tylko blaupunktem karmiłem te głośniki ( esk 165) ok 2 razy 160 RMS a alpinka na przód daje 2 razy 120 RMS Ale przy takiej mocy głośniki które mają w RMS 100 watt i tak powinny dobrze chulać pod 120 watt??? Wpierw sprawdzę mase a jak to nie pomoże pojdę po blaupunkta. Jeszcze jedno pytanie. Czy jest potrzeba łączenia obudowy ( nie mam tu na myśli uziemienia GND tylko obudowe ) wzmacniacza z karoeserią, bo gdzieś znalazłem taki schemat żeby dodatkowo oddzielnie obudowe ,,zmasować"?
Witam ponownie,

Po wymianie okablowania mój Alpine zagrał wreszscie tak jak należy tzn zadawalająco mnie,nawet bardzo;) Niestety moje sub es250 i tweeter ht18 nie przeżyły prób z tym wzmakiem. Jedyny jaki problem mi pozostał z wzmacniaczem to nie włanczające sie wentylatory od chłodzenia:(
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Haary x draco